آفتاب

بسیج رمز مظهر اقتدار و استقلال کشور اسلامی است

بسیج رمز مظهر اقتدار و استقلال کشور اسلامی است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸، با صدور بیانیه ای تأکید کرد: بسیج رمز جاودانگی نظامی اسلامی، میثاق درخشان ولایت مداری و مظهر اقتدار و استقلال کشور اسلامی است.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: هفته بسیج، یادمان استقامت در دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شهیدانی است که جان خویش را در مکتب بسیج و مجاهدت، خالصانه فدا کردند. بسیج، حدیث عاشقانه پیمان ابدی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل قدس سره الشریف، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدای بزرگواری است که به چرخه منحوس استثمار ملت ایران پایان دادند.

این بیانیه می‌افزاید: بسیج نه تنها در زمان جنگ بلکه در دوران سازندگی پس از جنگ نیز در صحنه حضور یافت و راه توسعه و پیشرفت کشور را هموار کرد. درخشش نخبگان بسیجی در عرصه‌های جهانی نیز مهر تأیید دیگری بر اثرگذاری، محبوبیت و اقتدار بسیج در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی و جهادی است.

در این بیانیه آمده است: در زمانی که تاکتیک‌های جنگ‌آفرینی دشمنان، صحنه‌آرایی جنگ تغییر یافته است و جنگ سخت جای خود را به جنگ نرم سپرده است، سازمان بسیج نیز با هوشمندی و درایت فرماندهان و تحت هدایت‌های راهبردی و راهگشای فرماندهی معظم کل قوا، رویکرد مناسبی از ستاد تا صف را متناسب با وضعیت جدید به وجود آورده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان ولایتمدار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن بسیجی تأکید می‌کند که این نیرو در کنار دیگر نیروهای نظامی، به تاسی از فرهنگ بسیج و با سرلوحه قراردادن آرمان‌های امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، چون همیشه و در همه جا با کمال افتخار مدافع انقلاب و رهبری است و در جهت پاسداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم بصیر و ولایتمدار از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد. 

کد N1558738

وبگردی