آفتاب

گنبدکاووس میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس درسالروز رحلت پیامبر(ص) است

گنبدکاووس میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس درسالروز رحلت پیامبر(ص) است

گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس دراین شهرستان همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد شیبک روز چهارشنبه درجلسه هماهنگی و پشتیبانی مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دراین شهرستان، گفت: این شهید والامقام عصر شنبه ششم آذر وارد گنبدکاووس می شود.
وی اظهار داشت: مراسم استقبال از این شهید گمنام ساعت 16 روز شنبه از میدان مرکزی شهر گنبدکاووس به سمت مسجد قائمیه برگزار و شامگاه همان روز نیز مراسم وداع با شهید به همراه برگزاری مراسم یادواره شهدای این مسجد برگزار می شود.
شیبک اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام نیز ساعت 9.30 روز یکشنبه هفتم آذر همزمان با سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) برگزار می شود.
وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام از میدان مرکزی گنبدکاووس آغاز و تا مدرسه علمیه منتظریه ادامه یافته و دراین مدرسه به خاک سپرده می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری از این شهید گمنام، یادآور شد: میزبانی از شهدا از مواهب الهی است که نصیب مردم این شهرستان می شود.
وی اضافه کرد: براساس اعلام مقامات گلستان، این استان در ایام سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) میزبان چهار شهید گمنام است که دو شهید در علی آباد کتول، یک شهید در آزادشهر و یک شهید نیز در گنبدکاووس تشییع و خاکسپاری می شوند.
به گزارش ایرنا، شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان،افزون بر 500 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده که علاوه بر آن و تا پیش از این شهید گمنام، پیکر مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در چهار مکان گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید(ع)، گلزار شهدای گمنام و دانشگاه گنبدکاووس و گلزار شهدای شهر مرزی اینچه برون این شهرستان آرمیده اند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
کد N1558659

وبگردی