آفتاب

امکان ندارد دو نظامي زن و مرد اسرائيلي در داخل تانک با هم ارتباط برقرار نکنند!

 امکان ندارد دو نظامي زن و مرد اسرائيلي در داخل تانک با هم ارتباط برقرار نکنند!

صدور مجوز براي پيوستن زنان نظامي صهيونيست به واحدهاي زرهي و حضور آنها در کنار نظاميان مرد و شيوع فساد و روابط جنسي ميان آنها با اعتراض يک خاخام صهيونيست مواجه شد.

يک خاخام صهيونيست تصميم ارتش "اسرائيل" براي اجازه دادن به زنان نظامي صهيونيست براي پيوستن به واحدهاي زرهي و حضور در کنار نظاميان مرد در داخل تانک ها را رسوايي اخلاقي جديد ارتش اشغالگر و فراهم کننده زمينه روابط جنسي ميان نظاميان در داخل تانک‌ها توصيف کرد.
پايگاه "وطن" در گزارشي نوشت: "اسرائيل وايس، خاخام و نظامي سابق ارتش رژيم صهيونيستي، در گفت وگو با راديو جالي يسرائيل تصريح کرد که فعاليت زنان و مردان نظامي در داخل يک تانک، در نهايت به شيوع  فساد و برقراري روابط جنسي ميان آنها منجر مي شود".
وي افزود: "ايده فعاليت دختران و زنان نظامي در داخل تانک ها در کنار مردان براي همه ما سوال برانگيز است".
اين خاخام صهيونيست در ادامه گفت: "امکان ندارد که دو نظامي زن و مرد اسرائيلي وارد مکاني شوند و ميان آنها ارتباط برقرار نشود؛ بدون شک آنها بعد از 9 ماه صاحب يک فرزند خواهند شد"!
وي خاطرنشان کرد که اختلاط نظاميان اسرائيلي در مکان‌هاي مختلف، به ويژه در داخل تانک ها، با موازين دين يهود و دستورات تورات منافات دارد و زنان و دختران نظامي تنها درصورتي که همه خدمه يک تانک زن و دختر باشند حق دارند در داخل آن حضور داشته باشند.

آریا
کد N1558643

وبگردی