آفتاب

سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت

سونی سریع ترین دوربین عکاسی را ساخت

شرکت سونی اخیرا دست به اقدامی جالب زده و با ارائه یک دوربین کامپکت با سریع ترین سرعت زوم خودکار همه توجهات را به خود جلب کرده است.

شرکت سونی در هند به تازگی یک دوربین کامپت در سری سایبرشات RX100 معرفی کرده که دارای بیشترین سرعت زوم خودکار است.

مدل RX100 V مجهز به سیستم زوم خودکار هیبریدی سریع و بیشترین تعداد نقاط AF بر روی سنسور است؛ در واقع، این دوربین دارای ۳۱۵ نقطه AF است که تقریبا ۶۵ درصد فریم را پوشش می دهند.



جالب است بدانید این دوربین فوق العاده توانایی ثبت لحظات ناب شما را با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه (fps) با وضوح تصویر ۲۰٫۱ مگاپیکسل و ردیابی سوژه ها یا فوکوس خودکار برای ۱۵۰ تصویر متوالی دارد و به همین دلیل خبر ها حاکی از این است که این دوربین کامپکت ار این لحاظ به عنوان سریع ترین دوربین جهان شناخته می شود.

علاوه بر این، این دورین از امکان فیلم برداری با کیفیت ۴K و یک شاتر ضد اعوجاج پرسرعت(با ماکسیمم سرعت ۱/۳۲۰۰۰ ثانیه) برخوردار است که همین موضوع دوربین را قادر می سازد تا تصاویر واضح و پرجزئیات را به لطف وجود یک دیافراگم عریض در سطوح روشنایی ثبت کند.

شایان ذکر است که این دوربین قادر است ویدئو های سوپر اسلوموشن را تا میزان ۴۰ برابر آرام تر از حد استاندارد ثبت کند و این خود یک ویژگی بارز در این دوربین به شمار می رود که حاکی از نبوغ سونی در این عرصه است.

در نهایت، کاربران علاقه مند در هند در حال حاضر می توانند این دوربین دوست داشتنی را از نمایندگی های مجاز سونی خریداری کنند و از آن لذت ببرند!

منبع: کلیک
کد N1557364

وبگردی