آفتاب
محسن گروسی در گفتگو با مهر:

نتیجه دیدار ایران - سوریه به نفع کره جنوبی و ازبکستان شد

نتیجه دیدار ایران - سوریه به نفع کره جنوبی و ازبکستان شد

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه آنهایی که بازی ایران و سوریه را ندیدند نگران نباشند. چون چیز زیادی را از دست ندادند. این بازی هیچ نکته فنی نداشت.

محسن گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی ایران و سوریه اظهار داشت: روز بازی نتوانستم خودم را از ابتدای بازی به تلویزیون برسانم و بازی ایران و سوریه را از ابتدا ببینم. خیلی حرص می‌خوردم که چرا این چند دقیقه را از دست دادم. اما وقتی به بازی رسیدم دیدم هیچ چیزی را از دست نداده ام. الان هم می‌گویم همه آنهایی که کل بازی را هم ندیدند باز هم چیزی از دست ندادند. 

گروسی گفت: واقعا این بازی حرف خاصی برای گفتن نداشت و من هرچقدر فکر می‌کنم می‌بینم که نمی‌شود این بازی را تحلیل کرد. تنها چیزی که در خصوص این بازی می شود گفت این است که ایران و سوریه به نفع کره شد و البته تا حدودی هم ازبکستان. چون این دو امتیازی که از کیسه ایران رفت، به سود این دو تیم شد.

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ادامه داد: اگر این بازی در شرایط عادی انجام می شد، قطعا تیم ملی کشورمان برنده می‌شد. اما بازی در چنین ورزشگاهی که به نظر نمی‌رسید  دارای استانداردهای لازم باشد، باعث شد تا سطح  این بازی که نام مقدماتی جام جهانی را داشت از سطح محلات هم بالاتر باشد. 

کد N1556148

وبگردی