آفتاب
استاندار ایلام:

تمامی تبلیغات منفی از مرز مهران کذب محض بوده است

تمامی تبلیغات منفی از مرز مهران کذب محض بوده است

ایلام-استاندار ایلام گفت: تمامی تبلیغات منفی از مرز مهران کذب محض بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مروارید در نشست ستاد اربعین اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده تمامی امکانات لازم برای پذیرایی، اسکان و هدایت زوار به سمت شهرهایشان در استان فراهم است.






وی با انتقاد از بستن گذرگا هها و ورودی های استان بیان داشت: این امر موجب نارضایتی مردم شده و در حالیکه استان ایلام با تنوع جاده ها در مسیرهای منتهی به مرز برخوردار است و ظرفیت پذیرش این حجم زوار را نیز دارا بود.






محمدرضا مروارید با بیان اینکه عده ای از دوستان که از قبل از بحث تردد زوار فاقد ویزا در مرز در مصاحبه هایی اعلام کردند که مرز مهران ضعیف، فاقد زیرساخت های لازم، بدون آب و برق است در حالیکه اینچنین نبود، ابراز داشت: به رغم این تبلیغات ساماندهی خوبی در طول مسیر انجام شده که بر همین اساس بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران وارد عراق شدند و این امادگی نیز در موج برگشت وجود دارد.






استاندار ایلام گفت: نمی دانم با چه اهدافی این گونه مصاحبه ها انجام می گرفت در حالی که در رفت و آمد زائران هیچ گونه مشکلی به وجود نیامد.






مروارید ادامه داد: تنها مشکلی که باعث ایجاد یکسری مسائل شد ازدحام جمعیت زائرانی بود که بدون ویزا به مرز مهران مراجعه کرده بودند.






وی بیان افزود: با همت و درایت خوب همه دست اندرکاران مربوطه این مشکل نیز برطرف شده و هم اکنون وضعیت مناسبی در مرز مهران حاکم است.
 





                       
کد N1555487

وبگردی