آفتاب
فرمانده ناجا:

بیش از دو میلیون زائر از مرزهای کشور عبور کرده‌اند

بیش از دو میلیون زائر از مرزهای کشور عبور کرده‌اند

ایلنا: فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بیش از دو میلیون زائر از مرزهای کشور عبور کرده‌اند، گفت: زائران برای خروج از مرزها صبر پیشه کرده و قبل از رانندگی چند ساعت در موکب‌ها استراحت کنند.

به گزارش ایلنا، سردار"حسین اشتری" ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه از روان شدن حجم ورود و خروج زائران در آستانه اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی تمام توان خود را به کار گرفته تا زائران در بازگشت به آسانی به شهرهای خود بازگردند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به زائران اربعین حسینی(ع) توصیه کرد: در زمان بازگشت با حوصله و صبر حرکت کنند و قبل از رانندگی در موکب ها استراحت داشته باشند و در تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها با عوامل پلیس همکاری کنند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از پنج ماه پیش فعالیت و اقدامات خود را در مرزها برای ارائه خدمات به زائران آغاز کرده است، اظهار داشت: تمام اقدامات صورت گرفته در مرزهای خوزستان و ایلام طبق برنامه ریزی پیش رفته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بیش از دو میلیون زائر از مرزهای کشور عبور کرده اند، اظهار داشت: نزدیک به یک سوم از این افراد به کشور بازگشته و امیدواریم اگر در اجرای برنامه امسال کاستی هایی وجود داشته آن ها را برطرف کرده تا شرمنده زائران اربعین حسینی(ع) نباشیم.

 

کد N1555354

وبگردی