آفتاب

احداث سه مرکز درمانی جدید در بوشهر وضعیت خدمات درمانی این استان را متحول می کند

احداث سه مرکز درمانی جدید در بوشهر وضعیت خدمات درمانی این استان را متحول می کند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: با تکمیل سه مرکز درمانی قلب، اورژانس هسته ای و بیمارستان عمومی وضعیت خدمات درمانی این استان متحول می شود.

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرحهای یاد شده که با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بوشهر برگزار شد افزود: در اجرای این طرحها سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت و درمان نقشی مهم ایفا خواهند کرد.
وی با بیان اینکه با احداث این طرحها تا 700 تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی این استان افزوده می شود بیان کرد: مرکز اورژانس هسته ای با زیربنای هشت هزار مترمربع اجرا خواهد شد که اجرای دو هزار مترمربع آن برعهده سازمان انرژی اتمی است.
سالاری با بیان اینکه بیمارستان تخصصی قلب نیز با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران اجرا می شود افزود: ظرفیت این بیمارستان 160 تخت است که تا 200 تخت امکان توسعه و گسترش دارد.
وی ادامه داد: تجهیزات این بیمارستان را وزارت بهداشت و درمان تامین می کند و ساختمان آن نیز با مشارکت سازمان انرژی اتمی احداث می شود.
سالاری با اشاره به اینکه اعتبارات مالی این پروژه های درمانی تامین شده است بیان کرد: با تکمیل سه طرح یاد شده اعزام بیماران به استانهای دیگر به میزان چشمگیری کاهش می یابد.
استاندار بوشهر گفت: سعی داریم با همت رئیس سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت و درمان در کوتاه ترین زمان ممکن این بیمارستان ها تکمیل و مورد بهره برداری مردم استان بوشهر قرار گیرد.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1555250

وبگردی