آفتاب
فرمانده ناجا:

350 هزار زائر حسینی از مرزهای خوزستان وارد کشور شدند

350 هزار زائر حسینی از مرزهای خوزستان وارد کشور شدند

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه گفت: حدود 350 هزار زائر حسینی از مرزهای خوزستان وارد کشور شدند و روند بازگشت همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم در کنار خدماتی که نیروی انتظامی استان خوزستان با همکاری مسئولان و مردم ارائه می دهند، بتوانیم پذیرای شایسته ای برای بازگشت زائران از کربلای معلی باشیم.

وی افزود: تا کنون حدود 350 هزار نفر از مرز شلمچه و چزابه وارد کشور شده اند و همچنان روند بازگشت زائران بدون مشکل در حال انجام است.

سردار اشتری در ادامه به تمهیدات ویژه ای که برای بازگشت زائران تدارک دیده شده، اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی از جمله ماموران گذرنامه و پلیس راهور آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی از زائران خواست؛ چنانچه در پایانه های مرزی و پارکینگ ها با ترافیک مواجه شدند، صبر پیشه کرده و هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنند.

 فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی از پنج ماه قبل اقدامات خود را برای خدمات رسانی به زائران حسینی در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه آغاز کرده است.

وی در ادامه به اقدامات مناسب فرماندهان انتظامی خوزستان و ایلام در برقراری امنیت مرزها اشاره کرد و گفت: به لطف خدا، عنایت امام حسین (ع) و عشق و علاقه مأموران برای خدمت به زائران ،حدود دو میلیون نفر از سه مرز کشور عبور کرده و یک سوم از این افراد به کشور بازگشته اند.

سردار اشتری در ادامه از پذیرایی مردم خوزستان و ایلام از زائران حسینی تقدیر کرد و گفت: در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه ، چزابه و ایلام مردم با جان،مال و عشق از زائران حسینی پذیرایی می کنند .

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بازگشت زائران به کشور آغاز شده و در هفته جاری نیز افزایش پیدا می کند، اظهار کرد: برای تسهیل در روند تردد، زائران به توصیه های پلیس و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه به زائران توصیه کرد: حین بازگشت از سفر عتبات عالیات چند ساعتی را در موکب ها استراحت کنند، تا با آرامش و بدون حادثه به مقصد بازگردند./

 

کد N1555191

وبگردی