آفتاب
باحضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان انرژی اتمی انجام شد

اجرا وافتتاح چند پروژه بهداشت و درمان با اعتبار 2810 میلیارد ریال دربوشهر

اجرا وافتتاح چند پروژه بهداشت و درمان با اعتبار 2810 میلیارد ریال دربوشهر

بوشهر- ایرنا- در آیینی با حضور وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان انرژی اتمی روز شنبه عملیات اجرایی و بهره برداری از چند پروژه درمانی با اعتبار دو هزارو 810 میلیارد ریال در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: از جمله این پروژه ها آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 200 تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی قلب بوشهر است.
دکتر علیرضا رئیسی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با 1400میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
وی، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی بوشهر را از دیگر پروژه های بهداشتی و درمانی عنوان و اضافه کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 17هزار و 500 مترمربع با 850 میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.
رئیسی اظهار کرد: همچنین ساخت اورژانس هسته ای و عمومی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و با 340 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
وی یادآور شد: علاوه براین ساخت مرکز تحقیقاتی درمانی بیماریهای خاص استان بوشهر نیز در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با 200 میلیارد ریال اعتبار به اجرا درآمد.
همچنین در این آیین از 17 آمبولانس ویژه شامل 10 دستگاه مجهز به تخت ای سی یو بزرگسالان و هفت دستگاه مجهز به مراقبت های ویژه سیار نوزادان ان ای سی یو و 10 دستگاه خودروی حامل یونیت دندانپزشکی (کلینیک سیار) با 20 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی رونمایی شد.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشاردهنده: خدانظر خواجه
کد N1554940

وبگردی