آفتاب

تا پایان سال دفاتر خانه احزاب در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

تا پایان سال دفاتر خانه احزاب در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

رئیس دوره‌ای خانه احزاب تاکید کرد: در حال حاضر در دو استان گیلان و خراسان رضوی دفاتر خانه احزاب تشکیل شده است و ان‌شاالله تا پایان سال نیز همه دفاتر خانه احزاب در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قدرتعلی حشمتیان، رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران در همایش پیش‌کنگره حزب مردم‌سالاری گفت:  متأسفانه عدم توجه به احزاب در ایران باعث عقب‌ماندگی کشور طی چند سال اخیر شده است و دولت‌ نیز توجه چندانی به احزاب ندارد.

او بیان کرد: تاکنون چندین بار به سران قوا درباره برگزاری جلسه مشترک نامه‌نگاری کردم، اما متأسفانه آنها هیچ توجهی به این نامه نداشتند، در حالیکه بی‌توجهی به احزاب به معنای کم‌توجهی به مردم است.

ریس خانه احزاب گفت: اگر دولت برای احزاب ارزش قائل نباشد، برای مردم نیز ارزش قائل نیست. مسئولان باید در خدمت احزاب باشند  نه اینکه احزاب در خدمت مسئولان.

حشمتیان با اشاره به مصوبه خانه احزاب گفت: در این مصوبه قرار شده است که ما جلسات مشترکی را خدمت سران قوا داشته باشیم. وزرا نیز باید در جلسات شورای مرکزی خانه حضور پیدا کنند و به ما گزارش کار ارائه دهند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل دفاتر استانی خانه احزاب در سراسر کشور گفت: در حال حاضر در دو استان گیلان و خراسان رضوی دفاتر خانه احزاب تشکیل شده است و ان‌شاالله تا پایان سال نیز همه دفاتر خانه احزاب در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

رئیس خانه احزاب ایران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: احزاب نوکر مسئولان نیستند، بلکه این مسئولان هستند که باید در اختیار احزاب باشند.

کد N1554513

وبگردی