آفتاب

رشد 450درصدی پروژه های بهداشتی-درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دولت تدبیر و امید

رشد 450درصدی پروژه های بهداشتی-درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دولت تدبیر و امید

زاهدان - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پروژه های عمرانی این دانشگاه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون با رشد 450 درصدی در مقایسه با سه سال پیش از آن رو به رو بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، جمشید اردونی روز چهارشنبه اظهار داشت: هم اکنون 393پروژه عمرانی با زیر بنای 235هزار متر مربع در شهرهای زیر پوشش این دانشگاه نیز در حال احداث است.
وی افزود: با بهره برداری از مجموع این پروژه ها، انقلابی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف سیستان و بلوچستان اتفاق خواهد افتاد چرا که در تمام روستاها و شهرهایی که به لحاظ شاخص های جمعیتی شرایط لازم را داشته باشند خانه بهداشت، مرکز بهداشتی - درمانی و بیمارستان ساخته می شود.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اضافه کرد: بیمارستان 32 تختخوابی میرجاوه یکی از این طرح هاست که به زودی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا کنون 124پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسیده است.
اردونی تصریح کرد: بخش رادیوتراپی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان، مرکز درمان بستر مهرستان و مراکز و خانه های بهداشت روستایی و پایگاه های اورژانس بین راهی از جمله آنهاست.
وی همچنین گفت: هم اینک 400 پروژه نیز در دست بهسازی و تعمیر است که پس از پایان، به چرخه ارائه خدمات بازگردانده می شود.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ابراز امیدواری کرد: با تسریع در ساخت و بهره برداری از این پروژه ها بتوانیم هر چه سریعتر دریافت خدمات بهداشتی – درمانی را برای هم استانی های شریف تسهیل کنیم.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان کار خدمات رسانی به مردم شهرستانهای زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران، مهرستان، چابهار و کنارک را بر عهده دارد.
سایر شهرستانهای سیستان و بلوچستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.
8006**6081 دریافت کننده: نرگس تیموری ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
کد N1552979

وبگردی