آفتاب
ژاوی هرناندز:

«کوتینیو» مناسب فلسفه بارسلونا است

«کوتینیو» مناسب فلسفه بارسلونا است

بازیکن سابق باشگاه بارسلونا معتقد است که ستاره برزیلی لیورپول بهترین هافبک اروپاست و می گوید «قرمزها» این فصل بخت نخست قهرمانی لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «فیلیپه کوتینیو» بازیکن ۲۴ ساله تیم فوتبال لیورپول در این فصل شروعی استثنایی را رقم زده است و صحبت‌هایی از انتقالش به لالیگا به گوش می رسد.

«ژاوی هرناندز» هافبک سابق بارسلونا معتقد است که کوتینیو کاملاً متناسب با فلسفه فوتبال این باشگاه است.

ژاوی به سایت «گل» گفت: کوتینیو بازیکنی است که همیشه فکر می کردم خاص است اما تحت هدایت «یورگن کلوپ» به سطح بالاتری ارتقا پیدا کرده است. هیچ هافبکی در اروپا بهتر از او نیست. او همیشه کیفیتش را نشان داده است ولی اکنون بی وقفه عالی بازی می کند و اگر باشگاه لیورپول واقعاً قصد دارد برای قهرمانی بجنگد، این خبر خوبی برای آنهاست. وی تحت هدایت یکی از باهوش ترین مربیان اروپا کار می کند. کلوپ تجربه زیادی در پرورش بازیکنان کلاس جهانی دارد، در نتیجه لیورپول باشگاه خوبی برای اوست.

ژاوی اعتقاد دارد که کوتینیو یکی از معدود بازیکنانی است که می تواند واقعاً تیم بارسلونا را تقویت کند.

وی افزود: وقتی بازیکنی در سطح او باشد، همیشه در موردش صحبت می شود اما در حال حاضر کوتینیو باید از تمام این صحبتها صرفنظر کند و روی ماندن تمرکز داشته باشد زیرا به نظرم لیورپول واقعاً این فصل شانس قهرمانی دارد. بازیکنان زیادی نیستند که بتوانند باعث پیشرفت بارسلونا شوند ولی اگر از من بپرسید که آیا وی یکی از آنهاست، فکر می کنم بله، او هست. وی از نظر تکنیکی عالی است و می تواند برای فلسفه بارسلونا کاملاً مناسب باشد.

کد N1552470

وبگردی