آفتاب
رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد:

لزوم توجه جدی به نماز در خانه و مدرسه

لزوم توجه جدی به نماز در خانه و مدرسه

ساری - رئیس ستاد اقامه نماز کشور خواستار توجه جدی به مقوله نماز در خانه و مدرسه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن قرائتی صبح چهارشنبه در اجلاس سراسری نماز استان مازندران در ساری با بیان اینکه دشمن می خواهد تا ما بی دین، سازش کار، محتاج و غافل باشیم اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به اهدافش از همه ابزارها بهره گرفته و بودجه زیادی را برای این هدف صرف کرده است و با راه اندازی کانال هایی درصدند تا شبهه افکنی کنند.

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه آزادی دارای معنی و مفهومی است و نباید از آن سوء برداشت کرد اظهار داشت: دوای غفلت، نماز است و باید به آن توجه شود.

وی همچنین با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان با بیان اینکه اگر جوان زود ازدواج کند برابر آسیب ها بیمه می شود یادآور شد: ازدواج سبب تقویت معنویت می شود.

حجت الاسلام قرائتی با تاکید بر اینکه باید در هر خانه ای یک کتاب راز و اسرار نماز وجود داشته باشد گفت: همچنین باید به نماز مدارس توجه اساسی شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: مسئله نماز باید جدی گرفته شود زیرا اولین کار مومن پس از ایجاد حکومت، اقامه نماز است.

وی با اشاره به اینکه بیش از صدها شهرک در کشور وجود دارد که فاقد مسجد است اظهار داشت: باید در شهرکها و محلات به مساجد توجه شود.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه ۲۵۰ عنوان کتاب درباره نماز نوشته شد و مساجد زیادی ساخته شده است گفت: کارهای خوبی در زمینه نماز شده ولی باید بیشتر به این مهم توجه شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور، خواستار جدی گرفتن عفاف و حجاب در جامعه شد.

کد N1552463

وبگردی