آفتاب
کوتاه

انعقاد تفاهم‌نامه منطقه آزاد ارس با سازمان فنی و حرفه‌ای

انعقاد تفاهم‌نامه منطقه آزاد ارس با سازمان فنی و حرفه‌ای

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس با سازمان فنی و حرفه‌ای ...

دنیای اقتصاد– تبریز– سیما نیک‌رفتار:معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس با سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی منعقد شد. یوسف داداش‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در نشستی با حضور مدیرعامل منطقه آزاد ارس و معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، این تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با هدف بسترسازی به‌منظور رشد اقتصادی مداوم، فراگیر و پایدار با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای معطوف به کسب‌وکار بازارمحور منعقد شد. وی با اشاره به اهمیت آموزش نیروی کار ماهر در توسعه صنعت افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی در زمینه منابع انسانی و نیروی کار متخصص به‌منظور ارتقای توان تولید و صادرات محصولات از مهم‌ترین اهداف این همکاری مشترک است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سازمان منطقه آزاد ارس با اختصاص فضا و تجهیزات لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بستر حضور نیروی کار فعال در صنایع این منطقه را در این دوره‌ها فراهم می‌کند. داداش‌زاده تصریح کرد: نیازسنجی آموزشی جامعه هدف، تامین مربیان، اجرای دوره‌های آموزشی موردنیاز و صدور گواهینامه‌های مهارت و همچنین ارائه خدمات مشاوره و هدایت شغلی از تعهدات سازمان فنی و حرفه‌ای استان در قالب این تفاهم‌نامه به‌شمار می‌رود.

کد N1552153

وبگردی