آفتاب

ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان کرمانشاه

ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد: میزان تردد خودروها در جاده های استان افزایش پیدا کرده و ترافیک نیمه سنگینی هم اکنون در جاده های استان مشاهده می شود.

سرهنگ فضل الله شیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: استفاده زائران اربعین حسینی از جاده های کرمانشاه برای رسیدن به مرز مهران و سفر به کربلای معلا دلیل اصلی افزایش بار ترافیکی در جاده های استان کرمانشاه است.
وی افزود: در مسیرهای بزرگ راهی تردد خودروها بدون مشکل انجام می شود اما در جاده هایی با پهنای باند کمتر شاهد کندی حرکت خودروها هستیم.
به گفته رییس پلیس راه استان کرمانشاه، اکنون در مسیرهای کنگاور به کرمانشاه و کرمانشاه به حمیل شاهد افزایش بار ترافیکی هستیم.
شیری افزود: تردد خودروها در مسیرهای کامیاران به کرمانشاه و سنقر و کلیایی به کرمانشاه نیز به دلیل استفاده زائران استان های زنجان و کردستان از راه های استان کرمانشاه افزایش پیدا کرده است.
وی عنوان کرد: در جاده حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب به دلیل کم شدن طول جاده تردد خودروها نسبت به دیگر مسیرهای استان کندتر انجام می شود.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی اربعین از صبح امروز آغاز شده، گفت: براساس این طرح که تا پنجم آذر ماه ادامه دارد، تردد کامیون از سه راه اسلام آبادغرب تا سه راه سیمره ممنوع است.
وی افزود: براساس این طرح کامیون های عراقی نیز به منظور کاهش حجم بار ترافیکی، نمی توانند در جاده های استان کرمانشاه تردد کنند.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه، از رانندگان خواست که قوانین رانندگی را رعایت کنند و از حرکت شتابزده در جاده های استان بپرهیزند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
کد N1551493

وبگردی