آفتاب
معاون سیاسی استاندار تهران:

دولت یازدهم با خزانه تهی اقدامات بزرگی انجام داده است/انتقاد از عملکرد سیما در انعکاس مطالب توهین آمیز

دولت یازدهم با خزانه تهی اقدامات بزرگی انجام داده است/انتقاد از عملکرد سیما در انعکاس مطالب توهین آمیز

تهران - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تمجید از اینکه دولت یازدهم، راه امید را بر ملت گشود و با لغو تحریم ها فضای کسب و کار را آماده کرد، گفت: دولت تدبیر و امید با خزانه تهی اقدامات بزرگی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی عصر دوشنبه در همایش فرمانداران شهرستان های استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد افزود: اگر همه ارکان نظام با برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت هماهنگ شوند، شاهد تسریع در رشد و توسعه کشور خواهیم بود.
وی تصریح کرد: با تداوم اعتماد ملت بزرگ ما به دولت، به طور حتم کشور در مقابل مشکلات و نارسایی ها داخلی و ناامنی های منطقه ای بیش از پیش مقاوم خواهد شد.
وی با بیان اینکه اگر امید از جامعه رخت بربندد آثار خطرناک آن به راحتی قابل جبران نخواهد بود تصریح کرد: امروز همه اقوام، فرق و نحله های سیاسی فکری که ایران را دوست دارند باید تلاش کنند جامعه ایرانی که با انقلاب اسلامی جان تازه ای گرفت از معرض آسیب های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی خارج شود.
معاون استاندار تهران تحقق حداکثری منافع ملی کشور را در گرو وحدت، همدلی و همبستگی ملی ایرانیان عنوان کرد و گفت: کشور ما بیش از همیشه نیازمند وحدت و همدلی است و باید برای جلب محبت و اعتماد مردم تلاش کنیم.
چاوشی با بیان اینکه باید در مسیر امام خمینی(ره) گام برداریم اظهار کرد: باید اختلافات جزئی و کوچک را فدای هدف های بزرگ انسانی انقلاب اسلامی کنیم و هر اختلافی که ریشه در نفسانیت و وسوسه های شیطانی دارد را در خود سرکوب کنیم.
وی با اشاره به اینکه تقوا حکم می کند به قلمرو وظایف و مسئولیت های یکدیگر احترام بگذاریم تاکید کرد: نباید خود را تنها صاحب و ولی نعمت انقلاب و مردم بدانیم بلکه باید سهم همه هموطنان را در بقای کشور و استمرار و کارآمدی برنامه های جمهوری اسلامی به رسمیت بشناسیم.
معاون استاندار تهران با انتقاد از ایجاد بی اعتمادی در جامعه نسبت به عملکرد مسئولان نظام افزود: نباید گذاشت بی اعتمادی خانمانسوز دامن جامعه را بگیرد و مردم را نسبت به سرنوشت جامعه شان دچار بی تفاوتی کند.

* انتقاد از عملکرد سیما در انعکاس مطالب توهین آمیز
معاون استاندار تهران با بیان اینکه نقد یکی از ابزارهای مهم اصلاح رفتار حکومت هاست اظهار کرد: اما اگر جای نقد با تهمت و تخریب عوض شود آیا به رشد و شکوفایی کشور کمکی خواهد کرد؟
وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در انعکاس مطالب توهین آمیز علیه دولت افزود: وقتی رسانه ملی در برنامه های متعدد به بهانه نقد، مطالب توهین آمیز برخی نشریات را انعکاس می دهد چگونه می توان به یکپارچگی نظام سیاسی امیدوار شد؟
چاوشی تصریح کرد: آیا رسانه ملی ما در دوره گذشته هم سیاست های دولت را این چنین نقد می کرد؟
معاون استاندار تهران با تاکید دوباره بر اینکه همه باید منادی وحدت و همدلی در جامعه باشند و موضوعات اختلافی کوچک را بزرگ نکنند، خاطرنشان کرد: همه باید در جهت انسجام داخلی و همسویی دولت و ملت بکوشند زیرا موفقیت دولت جمهوری اسلامی گام مهمی در بازدارندگی دشمنان کشورمان است.

* فرمانداران برای ساماندهی آسیب های اجتماعی عزم راسخ داشته باشند
چاوشی بر اهتمام جدی فرمانداران به ساماندهی آسیب های اجتماعی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری است، تاکید کرد و از فرمانداران خواست نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر، متکدیان، زنان و کودکان خیابانی عزمی راسخ داشته باشند و از دستگاه های مرتبط بخواهند بطور دقیق به وظایف خود عمل کنند.
وی به لزوم تبیین تلاش های انجام شده از سوی دولت یازدهم در سه سال گذشته و تلاش برای اقناع افکار عمومی جامعه اشاره و اظهار کرد: برای بیان خدمات نظام و دولت باید از مناسبت های ملی همچون دهه مبارک فجر حداکثر استفاده انجام شود.
چاوشی ضرورت حفظ نشاط اجتماعی و سیاسی را یاد آور شد و گفت: باید با عملکرد خود و حفظ انسجامی که برای مردم امیدبخش است از مقبولیت و مشروعیت نظام دفاع کنیم.
معاون استاندار تهران بر ساماندهی امور جوانان تاکید کرد و افزود: جوانان مدیران آینده کشورند و باید با تقویت روحیه اعتماد به نفس در آنان و واگذاری مسئولیت های اجتماعی، امید و نشاط را در آنها بارور کنیم.
وی خطاب به فرمانداران شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: حتی اگر نمی توانید کار مشخصی برای مردم انجام دهید حداقل با حسن خلق و تلاش برای اقناع آن ها، وجاهت مردمی و آبروی نظام را حفظ کنید.
خبرنگار: مسعود گودرزی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام**2079//1625
کد N1550753

وبگردی