آفتاب
پتروشیمی تنها میزبان برنده؛

ادامه ناکامی‌های شیمیدر و نمایندگان شیراز و گرگان

ادامه ناکامی‌های شیمیدر و نمایندگان شیراز و گرگان

پتروشیمی و دانشگاه آزاد با کسب پیروزی در هفته چهارم لیگ بسکتبال روند دیدارهای بدون باخت خود را ادامه دادند، در حالی که شیمیدر و نمایندگان شیراز و گرگان در این هفته نیز متحمل شکست شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته چهارم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز دوشنبه دو تیم بالانشین جدول به مصاف هم رفتند که طی آن پتروشیمی با غلبه بر شهرداری تبریز موفق به تثبیت صدرنشینی خود شد.

شاگردان مهران شاهین طبع در حالی در این دیدار خانگی صاحب برتری شدند که سایر تیم های میزبان نتایج دیدار برابر حریفان خود در این هفته از مسابقات را واگذار کردند.

بر این اساس، دانشگاه آزاد در کاشان به برتری دست یافت تا روند دیدارهای بدون باخت خود را ادامه دهد. نماینده شیراز در دیدار خانگی مقابل اراک شکست خورد تا همچنان یکی از تیم های بدون برد این رقابت ها باشد.

در دیگر دیدار این هفته از مسابقات دو تیم بدون برد شهرداری گرگان و نیروی زمینی در گرگان به مصاف هم رفتند که طی آن تیم تهرانی با تنها یک اختلاف امتیاز صاحب برتری شد تا اولین برد این فصل را برای خود رقم بزند.

همچنین امروز در تهران شیمیدر میزبان نفت آبادان بود، اما مقابل این تیم شکست خورد تا همچنان روند ناکامی های این تیم تهرانی ادامه داشته باشد.

نتایج ۵ دیدار برگزار شده در هفته چهارم لیگ بسکتبال به شرح زیر است:

* پتروشیمی بندرامام ۷۴- شهرداری تبریز ۶۱

* شهرداری کاشان ۵۵- دانشگاه آزاد ۶۵

* لوله آ. اس شیراز ۵۶- شهرداری اراک ۸۶

* شهرداری گرگان ۵۳- نیروی زمینی ۵۴

* شیمیدر ۷۰- نفت آبادان ۷۶

کد N1550742

وبگردی