آفتاب

ایران با آگاهی پیشرو سرکوب افراطی‌گری در منطقه است

ایران با آگاهی پیشرو سرکوب افراطی‌گری در منطقه است

رئیس مجلس در مراسم تشییع پیکر شهید خزائی گفت: ایران پیشرو سرکوب جریان افراطی‌‌گری در منطقه است و این حرکت از روی آگاهی است و تروریست‌ها بدانند این راه را تک تک ایرانیان می‌پیمایند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر  شهید محسن خزائی خبرنگار  صداو سیما گفت: رژیم صهیونیستی در تاسیس جریان تروریستی منطقه کمک می‌کند و تحلیل آنها  این است که  این آشفتگی بهترین شرایط برای  رژیم صهیونیستی است .

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ایران پیشرو برای سرکوب این جریان افراطی گری در منطقه است، از روی آگاهی است و تروریست‌ها  بدانند این راه را تک تک ایرانیان می‌پیمایند و با قلب خود باور دارند.

 او با بیان اینکه خانواده شهید خزایی باید سرشان را  بلند و افتخار کنند، گفت: افراد باید آمادگی روحی داشته باشند که به این درجه برسند، خداوند این مدال شهادت را بر سینه محسن عزیز نصب کرد .

مراسم تشییع شهید محسن خزایی در مسجد بلال با حضور حسین فریدون دستیار رئیس جمهور، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، عبدالعلی علی‌عسکری  رئیس صدا وسیما و مرتضی طلایی عضو شورای شهر  برگزار شد .

 ادامه دارد...

کد N1550269

وبگردی