آفتاب

انتقاد تند سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر به داوری

انتقاد تند سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر به داوری

ساری-ایرنا- سرمربی تیم دسته اولی فوتبال نساجی قائمشهر می گوید که داوری در رقابت های فصل جاری فوتبال دسته یک به ضرر تیمش بوده و از این بابت تیمش ضربه خورد.

محمود فکری روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا در ساری گفت: باید داوری های لیگ دسته یک همانند لیگ برتر زیرذره بین رسانه ها و مسوولان فدراسیون قرار گیرد تا حق تیم ها ضایعه نشود.
وی افزود : دررقابت های فصل جاری لیگ دسته یک با 2تیمی شدن صعود به لیگ برتراز بین تیم های حاضر، رقابت ها بین تیم ها فشرده شده و هرگونه اشتباه داوری می تواند تیمی را از کورس صعود دور کند.
فکری که تیمش در فصل جاری رقابت ها با بدعهدی مالک باشگاه هنوز موفق به پرداخت دستمزد بازیکنان و کادرفنی نشده گفت که باشگاه نساجی قائمشهر دررقابت های فصل جاری با غیرت بازیکنانش در لیگ حضور دارد و هربازیکنی به جای بازیکنان فعلی ما بود تا الان کناره گیری می کرد.
سرمربی نساجی مازندران افزود : بازیکنان با غیرت ما همچنان با دست خالی و بدون هیچ گونه حمایت مالی از سوی باشگاه بازی خوبی را انجام می دهند و در مقایسه با تیم هایی که مشکل مالی ندارند، تیم ما خوب نتیجه گرفت.
تیم نساجی از 13 بازی گذشته رقابت های لیگ دسته اول با کسب 20 امتیاز در رده ششم جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
** تقدیر از دلجویی استاندارمازندران از باشگاه
سرمربی تیم نساجی قائمشهربا قدردانی از دلجویی استاندارمازندران از بازیکنان و کادر فنی تیمش گفت که مدیریت ارشد استان قول داده تا مشکلات این تیم را پیگیری کند و ورود استاندار به مشکلات باشگاه دلگرمی کادر فنی و باشگاه شده است.
فکری با انتقاد از سفر مدیرعامل نساجی قائمشهر به کربلا با وجود مشکلات موجود در باشگاه افزود : مدیریت ارشد استان برخی از مدیران را مکلف کرده تا زمینه حضور سرمایه گذار جدیدی را برای خرید باشگاه فراهم کنند وامیدوارم این کار به نتیجه برسد.
وی ازرسانه ها خواست تا مشکلات نساجی قائمشهر را بیش از گذشته منعکس کنند.
کاپیتان سابق استقلال تهران مشکل فعلی نساجی را مدیریتی دانست وگفت که این تیم برای صعود نیاز به کمک تمام مسوولان دلسوز استانی و علاقه مندان به فوتبال دارد و اتکاء صرف به مدیریت باشگاه؛ نمی تواند تیم نساجی را لیگ برتری کند.
تیم نساجی یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبالی مازندران با حدود نیم قرن فعالیت در سال 87 به بخش خصوصی واگذار شد و در فصل جاری به دلیل نامعلومی مالک باشگاه پس از تعیین کادر فنی و عقد قرارداد با بازیکنان از تیمداری کناره گیری کرد.
با گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران جام آزادگان هیچ یک از بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی دستمزدی از باشگاه دریافت نکردند.
مازندران 2 تیم در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال دارد که نساجی با 13 بازی و 20 امتیاز در رده ششم و خونه به خونه بابل با همین تعداد بازی و23 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
کد N1550248

وبگردی