آفتاب

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):نباید مردم را از همراهی با نظام دلسرد کنیم

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):نباید مردم را از همراهی با نظام دلسرد کنیم

قم- ایرنا- تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: مردم حتی در شرایطی که کشور از نظر اقتصادی در شرایط نامطلوبی قرار دارد تلاش در همراهی با آن را دارند، ولی زمانی که شاهد اختلاس ها و حقوق های نجومی هستند، ممکن است نسبت به این همراهی دلسرد شوند.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س) آیت الله سید محمد سعیدی روز شنبه در دیدار کل امور مالیاتی استان قم خاطرنشان کرد: اگر نظام بخواهد مردم همچنان در صحنه باشند و مالیات بپردازند، باید برای آنها سطحی از رفاهیات را تامین کند.
وی ادامه داد: اگر مردم به سطح قابل قبولی از رفاه دست پیدا نکنند زمین می خورند و کارخانه ها تعطیل می شود، در نتیجه افرادی هم که می خواهند همراه دولت باشند، راه را کج می کنند.
امام جمعه موقت قم با بیان اینکه مردم سرمایه اصلی در حکومت اسلامی هستند، گفت: مردم در حکومت اسلامی، نقشی محوری و تأثیرگذار دارند، به گونه ای که از ابتدای خلقت، تمامی انبیا و فرمانروایان الهی، نسبت به این مساله اهتمام داشتند، ولی حکومت طاغوت بر خلاف آن عمل می کند.
وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران عرصه ای برای به نمایش گذاشتن جایگاه مردم در امور کشور و در صحنه بودن آنهاست، گفت: مردم چاه نفت نیستند که هر که هرچه بیشتر ببرد، بیشتر موفق بوده است؛ متأسفانه برخی از مدیران نگاهشان نسبت به مردم اینگونه است.
سعیدی خطاب به مدیر ل امور مالیاتی استان قم گفت: مدیریت در استان قم با توجه به این جایگاه نسبت به دیگر جاها تفاوت هایی دارد و کسی که در قم عهده دار مسئولیت است، باید اقتضائاتی را در نظر بگیرد و بر اساس آن کار کند.
مدیر کل مالیات استان قم گزارشی از فعالیت های این اداره را ارائه داد.
7401/ 6133/ ** شبد ** 1095 ** تنظیم کننده: بهمن اطمینان
کد N1548640

وبگردی