آفتاب

امام جمعه گرگان: تغییر رئیس جمهور آمریکا تاثیری در نگرش ایران به این کشور ندارد

امام جمعه گرگان: تغییر رئیس جمهور آمریکا تاثیری در نگرش ایران به این کشور ندارد

گرگان – ایرنا – نماینده ولی فقیه درگلستان و امام جمعه گرگان گفت: انتخاب و تغییر رئیس جمهور آمریکا تاثیری در نگرش ایران به این کشور و دگرگونی سیاست های ما نسبت به این مظهر فساد و تباهی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگان اظهار کرد: دولت و ملت ایران همانند همیشه آمریکا را نماد ستم و ظلم علیه ملت های جهان به خصوص مسلمانان و ستمدیدگان جهان می دانند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تاریخ ایران مملو از خیانت ها ، جنایت ها و توطئه های آمریکا علیه کشور ما است و ایرانیان هیچگاه این ستم های روا داشته شده را فراموش نکرده و از یاد نخواهند برد.
امام جمعه گرگان ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایام تبلیغات انتخاباتی و مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری این کشور ، به خوبی واقعیت های زشت و پنهان مانده آمریکا را برای جهانیان آشکار کرد.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: این سخنان تند و بی پروا نشان داد که آمریکا برخلاف آن چه ادعا می کند، گرفتاری ها و مشکلات داخلی فراوانی دارد که از حل آنها عاجز است.
نماینده ولی فقیه در گلستان به فرا رسیدن ایام اربعین و حضور میلیونی ایرانیان و به خصوص گلستانی ها در کربلا اشاره کرد و گفت: راه اندازی موکب در کربلا و پذیرایی از زائران پیاده امام حسین (ع) اقدامی ارزشمند و ستودنی است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پیاده روی اربعین فقط یک مراسم مذهبی نیست ،بلکه رویدادی اجتماعی ، سیاسی با هدف زنده نگاه داشتن یاد و اهداف قیام کربلا است.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به حضور اهل سنت در این پیاده روی بزرگ میلیونی گفت: تفرقه بین مسلمین بزرگ ترین آرزوی دشمنان است و زائران تلاش کرده در این سفر معنوی از هرگونه بحث جناحی و راه اندازی مباحث اختلاف برانگیز میان شیعه و سنی پرهیز کنند.
امام جمعه گرگان زیارت سیدالشهدا را دارای ثواب بسیاری دانست و گفت: پیاده‌روی اربعین یک زیارت معمولی نیست، بلکه یک حرکت اجتماعی و راهپیمایی جهانی است و ما با این حرکت دنبال زنده نگه داشتن اهداف قیام امام حسین (ع) هستیم.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار : پری سالارنیا
کد N1547414

وبگردی