آفتاب

حمایت روحانیون و مساجد از پلیس در راستای حفظ امنیت اجتماعی

حمایت روحانیون و مساجد از پلیس در راستای حفظ امنیت اجتماعی

ایلنا: امام جمعه کیش گفت: امامان جمعه، روحانیون و امور مساجد صد در صد در کنار نیروی انتظامی و خصوصاً در امر تامین و حفظ امنیت اجتماعی و سلامت روانی جامعه حضور موثر خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس ،حجت الاسلام "علیدادی" در دیدار فرمانده انتظامی ویژه کیش با وی، گفت : نیروی انتظامی کیش کارنامه قابل قبولی در عرصه خدمت و اجرای وظایف داشته و امید است با حمایت های مردمی اهداف و برنامه های این نیروی خدوم به نحو احسن محقق گردد.

وی افزود: امامان جمعه، روحانیون و امور مساجد نیز صد در صد در کنار نیروی انتظامی و خصوصاً در امر تامین و حفظ امنیت اجتماعی و سلامت روانی جامعه حضور موثر خواهند داشت.

امام جمعه جزیره کیش تصریح کرد: مردم ولایت مدار کیش همواره به امنیت مثال زدنی این جزیره افتخار می کنند و در مسیر تامین امنیت اجتماعی و حفظ ارزش ها و دستاورد های انقلاب همواره حمایت کامل خود را از پلیس پرتلاش مهربان و مقتدر کیش اعلام داشته اند و پلیس کیش با تکیه بر مردم می تواند بهترین الگو پلیس در کشور و حتی جهان باشد.

تامین سلامت اجتماعی و روانی جامعه در دستور کار پلیس کیش

 سرهنگ "رحیم جهانبخش" فرمانده انتظامی ویژه کیش در ادامه این دیدار  با بیان اینکه  تامین و حفظ امنیت اجتماعی از مطالبات مردمی است ، بیان داشت: استقرار این امنیت باعث می شود که نظام اجتماعی ، خصوصاً خانواده در سلامت روحی و روانی لازم قرار گیرند و مسیر رشد و توسعه پایدار فراهم شود.

وی افزود: کوتاهی در امر تامین و حفظ امنیت اجتماعی طبیعتاً به نهاد اصلی و مقدس جامعه یعنی خانواده ضربه جبران ناپذیری خواهد زد و این موضوع از نگرانی های اجتماع است.

 فرمانده انتظامی ویژه کیش با تاکید بر اینکه قالب اجرایی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مشارکت مردم در تامین و حفظ امنیت تنظیم شده است ، گفت: مقدمات این طرح در دست اجراء است و محصول همکاری مردم و ارگانها در این حوزه حتماً در آینده ای نزدیک مشهود و محسوس خواهد بود و حتی این برنامه می تواند به عنوان یک الگو در کل کشور تعمیم یابد.

 

کد N1546597

وبگردی