آفتاب

گردشگری ارزان با سایت های هیجان انگیز

گردشگری ارزان با سایت های هیجان انگیز

گردشگری امروز، بدون گردشگری مجازی و سایت های گردشگری و app های گردشگری، تقریبا غیر ممکن یا خیلی سخت است.

[rtl]گردشگری با فضای مجازی، موضوعی است که امروزه صدها میلیون گردشگر را به تماشای مناطق دیدنی جهان می برد و به آن ها فرصت های اقامتی، سیاحتی، کاری و حتی تجاری متنوعی هم می دهد که سفر را بیش از یک فعالیت تفریحی می کند.

[rtl]گردشگری امروز، بدون گردشگری مجازی و سایت های گردشگری و app های گردشگری، تقریبا غیر ممکن یا خیلی سخت است. برای همین، به گردشگران توصیه می شود که بر روی گوشی های هوشمند خود،‌ app های گردشگری رایگان و غیر رایگان قوی و بین المللی و چند زبانه را نصب کنند تا در مقصد های گردشگری، با مشکلی مواجه نشوند.

[rtl]سایت های مهم گردشگری


  • برای دسترسی به مکان های اقامت رایگان (میزبان رایگان) در صدها شهر دنیا، بهتر است به سایت couchsurfing.com مراجعه کنید که بیش از ده میلیون نفر آماده میزبانی رایگان از شما در سراسر دنیا هستند.

  • اگر می خواهید برای سفر  خود، همسفر پیدا کنید به سایت lonelyplanet.com مراجعه کنید.

  • اگر می خواهید از رویداد های فرهنگی و هنری که توسط کاربران در شهر های مختلف دنیا هر هفته برگزار می شود آگاه شوید و در آن شرکت کنید، به سایت Internations.org رجوع کنید که برای بخش ایران نیز، فعالیت های گوناگون برای گردشگران ترتیب داده است.

  • اگر خواهان دریافت جدید ترین اطلاعات از فرصت های گردشگری در شهر های مختلف دنیا توسط مشاوران و کارشناسان خبر هستید، پیش از سفر با کاربران Tripadvisor.com مشورت کنید.

  • اگر به اروپا سفر کردید، از امکانات گسترده گردشگری هوایی ارزان قیمت که سایت Ryanair.com در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید و با هزینه خیلی کم، هواپیما گردی کنید.

  • اگر اقامت خودمانی را می پسندید و نمی خواهید در شهر های مختلف دنیا از اتاق های گران هتل ها و یا هاستل ها استفاده کنید، توصیه ما به شما سر زدن به Airbnb.com است تا در خانه های افرادی که اتاقی از خانه خود را به مدت کوتاه با هزینه کم اجاره می دهند، اقامت کنید.

  • اگر دنبال سرمایه و ایده و همراه برای کسب و کار گردشگری هستید و قصد دارید در زمینه گردشگری،‌ اپ یا درگاهی طراحی و راه اندازی کنید و پول ندارید، از سایت های فریلنسر و سرمایه پذیری دیجیتالی (crowd funding) هم چون freelancer.com و crowdfunder.com‌ استفاده کنید.



همه این ها تنها بخشی از ظرفیت گسترده گردشگری مجازی در اینترنت است که هم اکنون در اختیار صد ها میلیون کاربر اینترنت و میلیون ها گردشگری که سالانه در دنیا به گشت و گذار می پردازند، قرار گرفته است. یکی از سایت های معروف و کاربردی که این روز ها با استقبال گردشگران مجازی قرار گرفته است،‌ سایت گردشگری کم هزینه یا مقرون به صرفه است که در نشانی اینترنتی به آدرس http://www.budgettravel.com در دسترس می باشد.

[rtl]در این سایت برای مسافران به قاره های مختلف دنیا، پیشنهادات سفر و گردش و تفریح کم هزینه و مقرون به صرفه ارائه شده که می توانند از این پیشنهادات برای انجام یک سفر ارزان و مفرح استفاده کنند. سایت دارای بخش های متنوعی است اما چند بخش اصلی دارد که عبارتند از : معرفی هتل ها، مراکز اقامتی، ایده های خلاقانه و ارزان سفر، ویدئو سفر های ارزان و این که چطور به کجا ارزان سفر کنیم.

[rtl]بخش ایران سایت باجت تراول هم مطالب جالب توجهی برای کسانی که علاقمندند تا سفر ارزانی را به کشور زیبا و ۴ فصل ایران تجربه کنند، تدارک دیده است. مثلا در بخش اصفهان، مطالب متنوعی در اختیار بازدید کننده خارجی قرار گرفته که می تواند جالب توجه باشد.

[rtl]توصیه های هیجان انگیز برای گردشگری مجازی


  1. بهترین نرم افزارهای گردشگری را از طریق app store دانلود کنید و مواردی که غیر رایگان است را میتوانید از طریق سرویس های پرداخت مجازی پیمنت ۲۴، دریافت کنید.

  2. برخی از سایت های گردشگری مانند کوچ سرفینگ و اینترنیشن، به کاربرانی که عضویت غیر رایگان دارند، خدمات بیشتری ارائه می شود مخصوصا برای معرفی فرصت های گردشگری شهری. این امکانات را با دریافت کارت های اعتباری ارزی پیمنت ۲۴ بدست آورید.

  3. اگر در استفاده از سایت های گردشگری، با تورها و شرایط خاصی مواجه شدید که نیاز به پرداخت الکترونیکی ارزی بود، برای دریافت سریع این خدمات با مشاوران پیمنت ۲۴، رایزنی کنید. 


کد N1546518

وبگردی