آفتاب

جزئیات نشست امیدی‌ها با روحانی؛ رایزنی درباره دو پروژه اقتصادی

جزئیات نشست امیدی‌ها با روحانی؛ رایزنی درباره دو پروژه اقتصادی

مهر نوشت: رئیس فراکسیون امید گفت: در جلسه‌ای با رئیس‌جمهور در خصوص تحرک بیشتر اقتصادی رایزنی کردیم و دو پروژه مهم در این خصوص پیشنهاد داده شد.

محمدرضا عارف در خصوص علت دیدار این فراکسیون با رئیس‌جمهور بعد از رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی گفت: مردم از تعامل دولت و مجلس استقبال می‌کنند، این قبیل جلسات را فراکسیون امید با دولت ادامه خواهد داد.

عارف در خصوص رایزنی مجلس با دولت برای ترمیم بدنه اقتصادی دولت نیز خاطرنشان کرد: در آن جلسه در خصوص تحرک بیشتر اقتصادی به خصوص در مورد دو پروژه اقتصادی در ماه‌های آینده صحبت کردیم که باید این پروژه‌ها به تصویب هیأت وزیران برسد؛ لذا از آنها نام نمی‌برم.

وی رونق اقتصادی، حل مشکلات معیشتی مردم و حل مشکل اشتغال را از جمله مباحثی خواند که در جلسه مشترک با رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین ایسنا نوشت: رئیس مجمع نمایندگان تهران در رابطه با فعالیت‌های شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات آینده به ویژه انتخابات شوراها گفت:‌ خوشبختانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ارزیابی که داشتیم و با آسیب‌شناسی از فعالیت ها مجددا با سازوکار بهتری تشکیل شده و در جلسه اخیر نیز هیأت رئیسه شورا مشخص شدند.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افزود:‌ بنابراین اولویت ما تصویب آیین نامه فعالیت استان ها است که امیدواریم هر چه سریعتر شوراهای استانی هم شکل بگیرند و طبیعتا بر روی هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برنامه ریزی خواهیم کرد.

عارف افزود:‌ قطعا اولین راهبرد ما تشویق مردم برای مشارکت است و به همه جریانات سیاسی هم توصیه حضور حداکثری را داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: اعتقاد داریم که باید انتخابات پرشور و رقابتی برگزار شود و امیدواریم همان روندی که در انتخابات ۹۴ داشتیم در ۹۶ هم دنبال کنیم و حدالامکان در همه استان‌ها به یک لیست با اولویت زنان و جوانان برسیم.

29219

کد N1544921

وبگردی