آفتاب

500 مقاله به دبیرخانه کنگره بین المللی حقوق پزشکی در یزد واصل شد

500 مقاله به دبیرخانه کنگره بین المللی حقوق پزشکی در یزد واصل شد

یزد - ایرنا - دبیر اجرایی کنگره بین المللی حقوق پزشکی در یزد گفت: مجموعا 500 مقاله به دبیرخانه این کنگره واصل شده که از این تعداد یکصد مقاله از سوی هیات داوران برای ارائه در این کنگره پذیرفته شده است.

علی اکبر جعفری ندوشن روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این کنگره در روزهای 26 و27 آبانماه در دانشگاه یزد برگزار می شود، افزود: از این تعداد مقاله 60 مقاله بصورت سخنرانی و 40 مقاله هم به صورت پوستر در این کنگره ارائه می شود.
وی محورهای این کنگره را حقوق در پژوهش های ژنتیک، ژنتیک پزشکی و چالش های حقوقی و مهندسی ژنتیک و پیامدهای حقوقی آن بیان کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه یزد افزود: در این کنگره آخرین دستاوردهای فقهی، حقوقی و اخلاقی از سوی اندیشمندان و صاحب‌نظران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
جعفری ندوشن با بیان اینکه در کنگره یاد شده پزشکان، حقوقدان و متخصصان ژنتیک از داخل و خارج از کشور حضور خواهند داشت اظهار کرد: 10 نفر از مهمانان کنگره از کشورهای عراق ، فرانسه، لبنان و ترکیه هستند.
دبیر اجرایی این کنگره گفت: این کنگره با همکاری دانشگاه یزد و دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی تهران وشهید صدوقی یزد برگزار می شود.
2088/ 6014/ خبرنگار: کبری دانشی دهج ** انتشار: کاظم شاملو*
کد N1544692

وبگردی