آفتاب

روایت استاندار از فعالیت نحله‌های ضدانقلاب در مشهد

روایت استاندار از فعالیت نحله‌های ضدانقلاب در مشهد

استاندار خراسان رضوی در غرفه خبرآنلاین درباره مسایل اخیری که در این استان پیش آمده از جمله ممنوعیت برگزاری کنسرت در خراسان رضوی، مشکلات مالی پدیده شاندیز و موسسه مالی و اعتباری میزان توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین علیرضا رشیدیان در غرفه موسسه رسانه ای خبر در مصاحبه مفصلی درباره مسایل اخیر در مشهد و سایر شهرهای استان خراسان رضوی توضیح داد.

وی با بیان اینکه مشهد، شهری از شهرهای ایران اسلامی است و کلیه قوانین کشور در آن جاری است، گفت:  اصحاب جراید باعث شدند موضوع ممنوعیت برگزاری کنسرت به آیت الله علم الهدی نسبت داده شود.

رشیدیان گفت: با مقامات قضایی درباره حل این مشکل رایزنی کرده ایم ولی چون در اولویت کاری آنها نیست، هنوز مشکل برگزاری کنسرت در مشهد حل نشده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در سایر شهرهای خراسان رضوی از جمله نیشابور، کنسرت موسیقی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برخی نحله های فکری و مذهبی که اصلا انقلاب را قبول ندارند در مشهد فعالند و حتی با دایر بودن موسسات آموزشی مخالفت می کنند و آیت الله علم الهدی در مقابل آنها می ایستد و باعث شده این موسسات تعطیل نشود.

رشیدیان درباره حواشی مطرح شده درباره پدیده شاندیز گفت: رقمی که برای مشکل مالی سهامداران پدیده شاندیز پیش آمده حدود 16 هزار میلیارد تومان است نه 94 هزار میلیارد تومان.

وی افزود: دیروز با معاونان بانک صادرات برای حل مشکل طلبکاران باقیمانده از موسسه مالی و اعتباری میزان جلسه داشتیم و به زودی خبرهای خوبی در این باره اعلام می کنیم.

بنا به گفته استاندار خراسان رضوی، محسن پهلوان مدیرعامل پدیده شاندیز همچنان در بازداشت به سر می برد.

مشروح این گفتگو به زودی در خبرگزاری خبرآنلاین منتشر می شود.

23129

 

کد N1543865

وبگردی