آفتاب

برگزاری کنگره بین المللی گوش،حلق و بینی با هدف ارائه آخرین دستاوردها

برگزاری کنگره بین المللی گوش،حلق و بینی با هدف ارائه آخرین دستاوردها

تهران- ایرنا- پانزدهمین کنگره بین المللی گوش، حلق و بینی و جراحی های سر و گردن با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی این حوزه از 18 تا 21 آبان ماه جاری به مدت چهار روز در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از دبیرخانه پانزدهمین کنگره بین المللی گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن، دبیر اجرایی این کنگره اظهار کرد: در این کنگره که متخصصان حوزه گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن از سراسر کشور حضور خواهند داشت، جمعی از اساتید برجسته داخلی و خارجی دانش و تجربیات جدید خود را ارائه خواهند کرد.
دکتر علیرضا جعفری، اساتید خارجی شرکت کننده در این کنگره را متعلق به کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، آلمان، یونان، ترکیه و کره جنوبی دانست و گفت: اساتید برجسته ایرانی در بخش های مختلف از جمله جراحی سر و گردن، جراحی حنجره، ریمونولوژی، آندوسکوپی سینوس، جراحی پلاستیک صورت و گوش، حلق و بینی اطفال نیز جدیدترین اطلاعات و تجربیات خود را با سخنرانی به اشتراک می گذارند.
وی با بیان اینکه این کنگره برای نخستین بار با این وسعت برگزار می شود، ادامه داد: 7 سالن به سخنرانی اساتید اختصاص داده و همچنین 20 امتیاز باز آموزی برای پزشکان متخصص شرکت کننده در کنگره درنظرگرفته شده است.
جعفری بیان کرد: در حاشیه برگزاری کنگره نیز همزمان نمایشگاه تجهیزات پزشکی مرتبط با جراحی گوش، حلق و بینی و سر و گردن برپا می شود و همکاران می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی با اشاره به اینکه چهار متخصص ایرانی مقیم آمریکا برای شرکت در این کنگره دعوت شده اند، خاطر نشان کرد: حدود 160 مقاله در کنگره ارائه خواهد شد و به غیر از متخصصان گوش، حلق و بینی و جراحان سر و گردن، دستیاران گوش، حلق و بینی و دانشجویان علاقمند نیز می توانند در کنگره شرکت کنند.
دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی گوش، حلق و بینی و جراحی های سر و گردن در ادامه اظهار کرد: شرکت تمام دانشجویان و دستیاران گوش، حلق و بینی در این کنگره رایگان است.
علمی**1836**1834
تنظیم: یوسف درویشی ** انتشار: ناهید شفیعی
کد N1543406

وبگردی