آفتاب

معرفی اپ های برتر هفته: خرس ادیتور، مایکروسافت سلفی، مرورگر به ریو و بازی آسفالت اکستریم

معرفی اپ های برتر هفته: خرس ادیتور، مایکروسافت سلفی، مرورگر به ریو و بازی آسفالت اکستریم

باهم 4 اپلیکیشن برتر هفته را روی سیستم‌عامل اندروید آی او اس مرور می‌کنیم:

مایکروسافت سلفی/ Microsoft Selfie اپلیکیشن ساخت مایکروسافت که روی آی او اس قبلاً عرضه‌شده بود و این هفته برای اندرویدی ها هم عرضه شد. با یک کلیک به‌صورت هوشمند و با تشخیص سن، رنگ پوست، جنسیت، نور و سایر فاکتورها عکس سلفی شمارا با کیفیت‌تر می‌کند. برای دانلود نسخه آی او اس اینجا را و برای دانلود نسخه اندرویدی اینجا را کلیک کنید.

 
مرورگر Brave روی اندروید مدعی است که سریع‌ترین و امن‌ترین مرورگر است که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. ویژگی جالب اینکه مسدودکننده تبلیغات  و پاپ آپ های تبلیغاتی به‌صورت پیش‌فرض روی مرورگر نصب‌شده و همین موضوع سرعت کاربر را هنگام مرور وب بالا می‌برد. مثلاً کاربران کروم باید آیکون مسدودسازی را به‌صورت جداگانه تیک بزنند اما روی به ریو به‌صورت دیفالت وجود دارد. برای دانلود نسخه اندرویدی اینجا را کلیک کنید.

 

اپلیکیشن خرس ادیتور/ Bear اپ مخصوص آی او اس به‌صورت حرفه‌ای است تا کاربران بتوانند روی فایل‌ها و اسناد مختلف، نوت نوشته و مارک آپ کنند. با آی کلود سینک شده و خروجی آن به‌صورت اچ تی‌ام آل، پی‌دی‌اف، DOCX و ... در می‌آید. برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

 

 

آسفالت اکستریم، گیم ویژه روی آی او اس و اندروید است که برای علاقمندان به ماشین‌های مسابقه‌ای و رالی تعریف‌شده است که به‌صورت آنلاین هم‌بازی می‌شود. برای دانلود نسخه آی او اس اینجا را و برای دانلود نسخه اندروید اینجا را کلیک کنید.



5656

کد N1543342

وبگردی