آفتاب
تولیت آستان قدس رضوی:

رابطه با آمریکا، راه حل برون رفت از مشکلات نیست

رابطه با آمریکا، راه حل برون رفت از مشکلات نیست

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: راه حل برون رفت از مشکلات کشور رابطه با آمریکا نیست بلکه اقتصاد مقاومتی تنها راه حل است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در راهپیمایی 13 آبان مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) افزود: آمریکا برای هیچ ملت و کشوری منفعت به ارمغان نمی آورد و در سیر و سلوک هیچ یک از امامان و معصومین (ع) نیز کنار آمدن با استکبار وجود ندارد.
وی اظهار کرد: آمریکاییها بارها بدعهدی و پیمان شکنی خود را نشان داده اند و بعد از برجام نیز عهدشکنی آنها برای افرادی که به آمریکا خوشبین بودند روشن تر شد.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما به دست نرم دشمن توجه نمی کنیم بلکه به دست چدنی آنها که به دنبال زورگویی است نگاه می کنیم، گفت: دشمن به دنبال نفوذ است و راه مبارزه با نفوذ، انقلابی اندیشیدن و انقلابی ماندن است.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: اگر ظلم های آمریکا در یک دادگاه بین المللی مورد رسیدگی قرار گیرد مشاهده می شود بزرگترین ناقض حقوق بشر آمریکاست.
وی اظهار کرد: اگر عملکرد نظام حاکم بر آمریکا در زمینه تبعیض نژادی و دشمنی با مردم منطقه بررسی شود، کیفر خواست بلندی علیه حاکمیت نظام مستکبر آمریکا نوشته می شود.
وی ماهیت نظام اسلامی ایران را ضد استبداد داخلی و علیه استعمار خارجی ذکر کرد و گفت: مبارزه با استعمار اصل خدشه ناپذیری است که با گذشت زمان سست نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: اگر لانه جاسوسی به عنوان مرکز شیطنت باقی می ماند، با خرید افراد، توطئه، نفوذ و دیگر راهها، راه بازگشت استعمار را فراهم می کرد.
وی اظهار کرد: اگر تاریخ انسانهای خدا خواه را مطالعه کنیم مشاهده می شود که همه آنها در برابر شیاطین و مستکبران ایستاده و مبارزه کرده اند.
راهپیمایی سیزدهم آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار در مشهد از میدان بسیج (فلکه برق) تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی شریفی
7507/ 6053 / 1200
کد N1540169

وبگردی