آفتاب

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تعارضات زناشویی

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تعارضات زناشویی

ایلنا: مدیر کل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه با موضوع تعارضات زناشویی با رویکرد تجربه ای – ارتباطی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علیرضا حمیدی فر "، با اعلام این خبر اظهار داشت : این کارگاه دو روزه به همت اداره کل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا و در راستای برنامه های مصوب سال 95 پیگیری و اجرایی خواهد شد.

وی افزود : هدف از برگزاری این کارگاه "دانش افزایی" و "ارتقاء مهارت تخصصی" مشاوران و مددکاران اجتماعی شاغل در واحد های انتظامی سراسر کشور می باشد.

مدیر کل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا بیان کرد : تلاش بر این است که افرادی که در این دوره شرکت می نمایند، بتوانند همین دوره را در مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی سطح استان ها برای سایر کارشناسان که به دلیل شرایط موجود امکان حضور همه این عزیزان در این دوره فراهم نیست، برگزار نمایند و همه کارشناسان از مطالب این کارگاه بهره مند شوند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مطابق برنامه ریزی ها، تلاش بر این است که در این کارگاه ها از دانش و تجربه اساتید مجرب و اهل فن بهره مند شویم و در همین راستا با شناسایی اساتید مجرب ، جناب آقای دکتر "حبیب اکبری" در این کارگاه حضور خواهند داشت.

وی اشاره کرد : برای برگزاری این کارگاه اقدامات اولیه از قبیل هماهنگی با هیئت رئیسه معاونت اجتماعی ناجا، شناسایی اساتید مجرب و متخصص، دعوت از کارشناسان مجرب استانی، هماهنگی با سایر ادارات کل و مراکز همکار در معاونت اجتماعی ناجا برای اسکان ، ترابری ، اطلاع رسانی ، مستندسازی و ... صورت گرفته و امیدواریم که با تلاش و همکاری جمعی، میزبان خوبی برای مهمانان و کارشناسان عزیز باشیم.

حمیدی فر در پایان گفت : در این دوره آموزشی و کارگاهی، "گواهی معتبر"  به شرکت کنندگان اعطاء خواهد شد.

 

کد N1540111

وبگردی