آفتاب
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

اقتصاد کشور باید در مقابل اقتصاد بین المللی مقاوم شود

اقتصاد کشور باید در مقابل اقتصاد بین المللی مقاوم شود

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه باید بنا به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقتصاد را مقاوم کرد، گفت: اقتصاد کشور باید در مقابل اقتصاد بین المللی مقاوم شود.

به گزارش ایرنا، احمد مرادعلیزاده روز چهارشنبه در آیین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام در محل مجموعه فرهنگی آزادی شهر سرچشمه در رفسنجان افزود: باید با استفاده از امکانات موجود در منطقه در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: باید مردم را به سوی تولید سوق و اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: جوانان برای رسیدن به تعالی با عشق به میهن و دفاع از آرمان های امام و انقلاب اسلامی جانانه با دشمن جنگیدند.
وی تصریح کرد: افرادی که جان خود را برای دفاع از میهن نثار می کنند در همه جای دنیا مورد احترام هستند.
مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران با بیان اینکه در دوران جوانی عقل حکم می کند انسان دنبال آینده، کار و تلاش برود گفت: بیشتر جوانان در دوران جنگ تحمیلی در سن 18 تا 25 سالگی با عشقی که به امام و وطن داشتند در جنگ حاضر شدند و از آب و خاک این مرز و بوم دفاع کردند.
وی بیان کرد: زمانی فضای کار و زندگی بر مبنای تعهد و عشق شکل بگیرد رشد و توسعه نیز نمود پیدا می کند.
وی ادامه داد: باید فرهنگ، رشادت ها، رفتار و کردار شهدا را بازآفرینی و در جامعه القاء کنیم تا کار و زندگی همراه با رشد و توسعه ایجاد شود.
مرادعلیزاده به رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: وی بعد از گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز لباس رزم به تن دارد و برای دفاع از اسلام، نیروهای بسیجی را به عنوان مدافعان حرم در تمام دنیا فرماندهی می کند.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: مجید ملازاده
7433/3029/1772
کد N1539482

وبگردی