آفتاب

بدهی سازمان های بیمه گر و وضعیت بحرانی مراکز فیزیوتراپی

بدهی سازمان های بیمه گر و وضعیت بحرانی مراکز فیزیوتراپی

تهران- ایرنا- بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: بدهی‌ سازمان های بیمه گر وضعیت مراکز فیزیوتراپی را بحرانی کرده است و در صورت بی توجهی این مراکز چاره‌ای جز قطع همکاری با این سازمان ها و دریافت آزاد هزینه خدمات ندارند.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از انجمن فیزیوتراپی ایران، احمد موذن زاده افزود: جامعه فیزیوتراپی کشور نسبت به تأخیر در پرداخت سازمان‌های بیمه‌گر پایه و تکمیلی، پوشش نامطلوب خدمات فیزیوتراپی و کسورات ناموجه صورت گرفته توسط سازمان های بیمه گر معترض هستند.
بازرس انجمن فیزیوتراپی ایران عنوان کرد: بر اساس رصد صورت گرفته در سطح کشور، از میان بیمه های پایه فقط بیمه نیروهای مسلح مطالبات سال گذشته مراکز فیزیوتراپی را تسویه کرده است و بیمه‌های سلامت و تامین اجتماعی در اغلب استان ها حتی صورت حساب آذرماه سال گذشته این مراکز را پرداخت نکرده اند که این رویکرد مراکز فیزیوتراپی را در سطح کشور دچار بحران کرده است.
موذن زاده افزود: از مسئولان وزارتخانه‌های رفاه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان متولیان اصلی بخش بیمه ای و سلامت کشور تقاضای رسیدگی عاجل به این معضل را داریم.
بازرس انجمن فیزیوتراپی ایران خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه عاجل به معضل تاخیر پرداخت سازمان های بیمه گر که به نحو بی‌سابقه ای این تأخیر به یک سال رسیده است، این انجمن حق پیگیری قانونی و حقوقی برای دریافت مطالبات و ضرر و زیان تاخیرات صورت گرفته را برای خود محفوظ می‌داند.
علمی**1834**1440
تنظیم کننده: ناهید شفیعی** انتشار:‌معصومه گلشن
کد N1537983

وبگردی