آفتاب

بازدید قایم مقام وزیر صنعت ، رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از واحدهای صنعتی قزوین

بازدید قایم مقام وزیر صنعت ، رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از واحدهای صنعتی قزوین

ایلنا: رضا رحمانی قایم مقام وزیر صنعت در امور تولید، عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و اعضای این کمیسیون با سفر به استان قزوین در بازدید از 8 واحد صنعتی، از نزدیک با توانمندی و ظرفیت های تولیدی و مشکلات پیش روی صنعت گران این استان آشنا شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا ؛ در این برنامه اعضای کمیسیون با بازدید از واحدهای فعال، نیمه فعال و غیر فعال و در حال ساخت و همچنین شهرک های صنعتی و دیدار با مدیران آنها به بررسی وضعیت صنعت در هر شهرستان می پردازند.

همچنین در پایان این بازدیدها جلسه کارگروه رفع موانع و تسهیل رونق تولید با حضور مدیران استان برگزارو تصمیات لازم در خصوص تسریع در حل مشکلات واحدهای صنعتی اتخاذ خواهد شد.

در این سفر بازدیدکنندگان به 3 گروه تقسیم شده ودر شهرستان های مختلف استان قزوین حضور خواهند یافت ، به طوری که در گروه اول قایم مقام وزیر،  رییس و دبیر کمیسیون صنایع ومعادن ؛ استاندار قزوین ، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین با سفر خود به شهرستانهای قزوین ، آبیک و البرز در شهرک های صنعتی لیا ، البرزوجنب نیروگاه شهید رجایی حضور یافته و از واحدهای صنعتی ماموت ، نفیس نخ و گلوگزان و آسان پک بازدید خواهند نمود.

این گزارش می افزاید : در گروه دوم که برای تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی ، فرماندار تاکستان "، رییس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مسئولین استانی طبق برنامه با حضور در شهرک صنعتی خرم دشت تاکستان از واحدهای صنعتی فولاد آذر تاک و یاتاقان بوش  بازدید خواهند کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: در گروه سوم بازدیدی  که برای تعدادی دیگری از اعضای کمیسیون صنایع ومعادن؛ فرماندار بویین زهرا و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تدارک دیده شده  از واحدهای صنعتی شیشه لیا ؛ پارس آلومن کار و آپادانا سرام بازدید به عمل می آید.

واحدتولیدی« ماموت »با ظرفیت سالیانه 5 هزار دستگاه و اشتغال زایی برای 145 نفر به مونتاژکشنده چند منظوره در شهرک صنعتی کاسپین می پردازد.

واحد تولیدی « نفیس نخ » با اشتغال برای 595 نفر به تولید نخ های P.O.Yبه ظرفیت  سالانه 24 هزارو 251 تن در شهرک صنعتی لیامبادرت می ورزد.

واحد تولیدی « گلو کزان » با اشتغال زایی برای 320 نفر به تولید روغن ذرت به ظرفیت  سالانه 88 هزارتن در شهر صنعتی البرز می پردازد.

واحد تولیدی « آسان پک » با اشتغال زایی برای 345 نفرمبادرت به تولید ورق کارتن و چند لایه و چاپ برروی ورق کارتن  هر کدام با ظرفیت سالانه 80 هزار تن جنب نیرگاه شهید رجایی قزوین فعالیت می کند.

واحد تولیدی « شیشه لیا » با اشتغال زایی برای 350 نفر  در جاده قدیم بویین زهرا به تولید شیشه به روش فلوت به ظرفیت سالانه 120 هزارتن می پردازد.

واحد تولیدی « پارس آلومن کار » با 120 نفر نیروی انسانی وظرفیت سالانه 10 هزار تن  نورد ورق آلومینیم در شهرک صنعتی آرا سنج  فعالیت می کند.

واحد تولیدی « آپادانا سرام» در کیلومتر 40 جاده بویین زهرا به قزوین با 825 نفر شاغل به تولید کاشی و سرامیک با ظرفیت سالانه 30 میلیون متر مربع می پردازد.

« واحد تولیدی فولاد آذر تاک » در شهرک صنعتی خرم دشت تاکستان با 105 نفر نیروی انسانی به تولید میلگرد به ظرفیت سالانه 600 هزارتن  می پردازد.

« واحد تولیدی یاتاقان بوش » در محور تاکستان به قزوین با 305 نیروی انسانی مبادرت به تولید انواع یاتاقان خودرو و قطعات مجزا موتور به ظرفیت سالانه 8 میلیون و 240 هزار عدد می پردازد.

 

کد N1537107

وبگردی