آفتاب

خدعه ای جدید از سوی افراد سود جو برای اخذ ویزای شنگن

خدعه ای جدید از سوی افراد سود جو برای اخذ ویزای شنگن

مراقب باشید در دام افراد سودجو گرفتار نشوید.

امروزه به دلایل متعدد در سطح بین الملل ازجمله مسائل تروریسم و هجم بالای آوارگان و پناهندگان و .... دولت ها احتیاط  بیشتری در زمینه صدور ویزا (روادید) به ویژه انواع ویزای توریستی به خرج می دهند. در این میان برخی از کشور ها شرایط بسیار سخت تری جهت صدور ویزا برای مسافران در نظر گرفته اندکه کشورهای حوزه شنگن از این قاعده مستثنی نمی باشند.از این رو بسیاری از مسافران برای دریافت روادید سرگردان سفارت خانه های مختلف هستند و معمولا به دلیل عدم آشنایی با مراحل و شرایط صدور روادید موفق به دریافت آن نشده و مجبور به پرداخت هزینه ها ی مختلف از جمله ترجمه مدارک، هزینه رزرو هتل وهزینه  رزرو پرواز و بیمه نامه خواهند شد. 
در این میان نیز برخی از افراد سود جو و موسسات غیر قانونی با دادن وعده های دروغین با دریافت هزینه های بسیار گزاف از مسافران نه تنها ویزایی برای مسافران دریافت نکرده بلکه با ارائه ی مدارک جعلی و ساختگی به سفارتخانه ها باعث شده تا مسافران در لیست سیاه قرار گرفته و برای همیشه از ورود به تمام کشورهای اروپایی منع شوند.
قوانین ویزای حوزه شنگن (اروپا) به قوانینی گفته می‌شود که توسط اتحادیه اروپا تعیین و در حوزه شنگن و دیگر اعضای اتحادیه اروپا به اجرا در می‌آید. این قوانین می‌گوید اگر فردی غیر اروپایی بخواهد به کشورهای عضو اتحادیه اروپا، حوزه اقتصادی اروپا، سوئیس، کراواسی، بلغارستان، قبرس یا رومانی شود باید ویزای شنگن دریافت کند.
حوزه شنگن شامل ۲۲ کشور عضو اتحادیه اروپا و چهار کشور غیر عضو ایسلند، لیختن‌اشتاین، نروژ و سوئیس می‌شود. بلغارستان، کراواسی، قبرس و رومانی هنوز عضوی از شنگن نیستند اما قوانین ویزای آنها بر اساس قوانین ویزای شنگن بنا شده است.
به کلیه هموطنان گرامی توصیه می شود جهت دریافت ویزای شنگن با شرکت های معتبر که دارای مجوزهای لازم هستند ارتباط بر قرار کرده تا در دام افراد سودجو نیفتند.
شرکت فرداد پرواز دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری جهت برگزاری تورهای اروپایی آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه رزرو پرواز ، هتل و اخذ ویزای شنگن با قیمت مناسب در خدمت هموطنان گرامی می باشد : 02188206004
کد N1536882

وبگردی