آفتاب

استاندار آذربایجان شرقی: دانش آشتیانی مسلط به امور اجرایی و برنامه ریزی است

استاندار آذربایجان شرقی: دانش آشتیانی مسلط به امور اجرایی و برنامه ریزی است

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: آقای دانش آشتیانی در قامت نامزد تصدی وزارت آموزش و پرورش به امور اجرایی، مالی و برنامه ریزی به عنوان نیازهای اساسی این وزارتخانه مسلط است.

اسماعیل جبارزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بنده در طول 16 سال افتخار نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و دوران عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه، با دانش آشتیانی که آن زمان معاونت وزارت علوم را داشت، آشنا شدم.
وی افزود: در این مدت آقای دانش آشتیانی را فردی مدیر و برنامه ریز در امور مالی و مدیریت منابع یافتم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سابقه طولانی دانش آشتیانی در حوزه آموزش اضافه کرد: وی می تواند در زمینه ارتقای هر چه بیشتر منزلت فرهنگیان اقدامات موثری انجام دهد.
وی تشریح کرد: معتقدم حضور آقای دانش آشتیانی در وزارت آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین و زیربنایی ترین وزارتخانه که مسئولیت آموزش و تربیت نسل جوان را بر عهده دارد، مغتنم خواهد بود و باعث آرامش فرهنگیان عزیز می شود.
جبارزاده گفت: صبغه آموزشی دانش آشتیانی موجب می شود که وی از نظر شخصیتی و علمی محل هیچ گونه اعتراضی نباشد، زیرا در همه این سال ها نشان داده است که فردی انقلابی و مومن و آشنا به امر آموزش است.
وی افزود: انتخاب آقای دانش آشتیانی به عنوان نامزد تصدی وزارت آموزش و پرورش می تواند فرصت جدیدی برای جلب رضایت بیشتر فرهنگیان و رفع مسایل این حوزه باشد.
خبرنگار: عیسی عطاپور** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3077/518
کد N1535908

وبگردی