آفتاب

برگزاری چهل و چهارمین بازارچه خیریه آسایشگاه خیریه کهریزک

برگزاری چهل و چهارمین بازارچه خیریه آسایشگاه خیریه کهریزک

ایلنا: چهل و چهارمین بازارچه آسایشگاه خیریه کهریزک به همت بانوان نیکوکار و با هدف جذب کمک‌های مردمی کار خود را در باغ فردوس آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا، چهل و چهارمین بازارچه پاییزه گروه بانوان نیکوکار موسسه خیریه کهریزک با هدف جذب کمک‌های مردمی بیشتر، به نفع معلولان و سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک و همچنین ترغیب و تشویق بانوان و با حضور جمعی از بانوان نیکوکار از روز جمعه ۷ آبان آغاز به کار کرده و تا پنج‌شنبه ۱۳ آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

زهره مسگرا، مدیر گروه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک درباره این خیریه گفت: هدف از برگزاری این بازارچه را جذب کمک‌های مردمی به نفع مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک بیان کرد و گفت: هدف از برپایی این بازارچه ‌ارتقای جذب کمک‌های مردمی به نفع معلولان، سالمندان‌، بیماران مبتلا به ام.اس مرکز و همچنین ترغیب و تشویق بانوان به تولیدات محصولات خانگی منوط بر مشارکت معنوی و حضور جمع کثیری از بانوان نیکوکار ایراناست.

وی در ادامه افزود: این بازارچه در ۶۲‌ غرفه با عرضه محصولاتی اعم از انواع غذاهای خانگی، شیرینی‌جات و دسر، پوشاک، لوازم خانگی، گل و غیره و همچنین کار دست معلولان و سالمندان ‌برگزار شده است.

براساس این گزارش، بازارچه پاییزی آسایشگاه خیریه کهریزک به نشانی: تجریش، خیابان ولی عصر(عج)، باغ فردوس، کوچه طوس، کوچه ستاره، پلاک ۳ دفتر گروه بانوان نیکوکار برگزار خواهد شد.

 

 

کد N1535680

وبگردی