آفتاب
مسئول بسیج رسانه کشور:

اصحاب رسانه وارد میدان بازی‌های سیاسی و حزبی نشوند

اصحاب رسانه وارد میدان بازی‌های سیاسی و حزبی نشوند

اراک- مسئول بسیج رسانه کشور گفت: فعالان رسانه ها و اهل قلم باید از بازی های سیاسی و حزبی پرهیز کنند و دور از هرگونه جنجال و فریب، واقعیت های جامعه را با رعایت منشور اخلاقی منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بصیری عصر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه در اراک اظهار داشت: شیطان برای فریب انسان از روش های مختلف در لباس های رنگارنگ وارد می شود که اصحاب رسانه باید با درایت این فریب ها را همچون روش دشمن شناسی بشناسند.

وی افزود: اصحاب رسانه نباید به خاطر کسب موقعیت و یا درآمد بیشتر و شرایط بهتر زندگی، با زیر پا گذاشتن اخلاق حرفه رسانه ای، هم دنیا و هم آخرت خود را به خطر اندازند.

مسئول بسیج رسانه کشور بیان داشت: اصلی ترین رسالت رسانه با حفظ شأن اخلاقی و دینی، مطرح کردن مشکلات و معضلات و انعکاس مطالبات به حق مردم، به دور از هرگونه تهمت و افترا است.

بصیری با اشاره به فلسفه عاشورا گفت: کسانی که کمر به شهادت امام حسین(ع) بستند همگی مدعی خدا محوری بودند، اما با تمام ایمانی که داشتند، سرانجام راه فریب را به دستور شیطان و توجیه های بی اساس طی کردند و تا بشریت وجود دارد ننگ آنان از تاریخ پاک نخواهد شد.

مسئول بسیج رسانه کشور ادامه داد: شیطان وقتی کمر به فریب انسان ها می بندد اطلاعات غلط و درست را طوری در هم می پیچد که انسان ها به راحتی فریب می خورند و رسانه و اصحاب رسانه هم از چنین مساله ای مبرا نیستند.

بصیری بیان داشت: در چنین مقطع حساسی وظیفه اصحاب رسانه هوشیار و با بصیرت این است که برای حفظ و صیانت از فرهنگ و هویت دینی قدعلم کنند و فریب تقلیدهای رنگارنگ را نخورند و دیگران را نیز مطلّع و بیدار کنند.

کد N1533556

وبگردی