آفتاب

سرمربی گسترش فولاد:از نتیجه نه ولی از کیفیت بازی راضی هستم

سرمربی گسترش فولاد:از نتیجه نه ولی از کیفیت بازی راضی هستم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از نتیجه بازی 2 تیم گسترش فولاد و تراکتور سازی راضی نیستم ولی از کیفیت بازی بازیکنانم راضی هستم.

به گزارش ایرنا ،فراز کمالوند شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد بازی این 2 تیم افزود: بازیکنان تیم گسترش فولاد بهتر بازی کردند ولی نتیجه به سود تراکتور رقم خورد.
وی اظهارکرد: نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم ولی به خاطر اشتباه یکی از بازیکنان گل اول را خوردیم که در این شرایط جبران گل خیلی سخت بود و متاسفانه با گل دوم تراکتور شیرازه تیم ما از هم پاشید و نتوانستیم از فرصت های بازی استفاده کنیم.
کمالوند خاطرنشان کرد: بازیکنان تمام تاکتیک های از قبل تمرین شده را خوب اجرا کردند ولی با غفلت به نتیجه مطلوب نرسیدیم.
سرمربی گسترش فولاد در خصوص هواداران و تشویق آنان گفت: انتظارم این است که در بازی های آینده از تیم گسترش فولاد به نحو احسن تشویق کنند.
وی در مورد داوری بازی افزود: به نظرمن کارت اول بابک حاتمی اشتباه بوده و در گل اول تراکتور سازی روی داریوش شجاعیان خطا صورت گرفت.

*** مربی تراکتور: با یک تیم خلیل خوب بازی کردیم
میگوئل تکشیرا مربی پرتقالی تیم تراکتور سازی در این نشست با بیان اینکه با یک تیم خیلی خوب بازی کردیم، گفت: تیم گسترش نیمه اول را خوب بازی کرد ولی ما به کمک صحبت های امیر قلعه نویی به نتیجه رسیدیم.
وی افزود: همیشه تیمی که میزبان است نیمه اول را خوب شروع می کند و این باعث شد که پیروزی ما شیرین تر شود.
تیم تراکتور سازی با برد 2 بر یک مقابل گسترش فولاد با 20 امتیاز و یک بازی بیشتر از پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرارگرفت و تیم گسترش فولاد با 9 امتیاز به رده یازدهم جدول سقوط کرد.
تنظیم کننده: پرویز انصاری** انتشار دهنده: محمد رستگار
3071/6183
کد N1533487

وبگردی