آفتاب

بهداد سلیمی:وزیر پیشنهادی ورزش قدرت ایجاد تحول در این حوزه را دارد

بهداد سلیمی:وزیر پیشنهادی ورزش قدرت ایجاد تحول در این حوزه را دارد

ساری-ایرنا- قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک معروف به هرکول ایران از مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس دهم حمایت کردو گفت:وزیر پیشنهادی ورزش قدرت ایجاد تحول در این حوزه را دارد

بهداد سلیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت که وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری به مجلس دارای قدرت و توانمندی خوبی برای ایجاد تغییر و تحول در ورزش است و با این ظرفیت ها می تواند ورزش ایران را در مسیر تحول اساسی قراردهد.
وی افزود : انتخاب ایشان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان فرصت بزرگی برای ورزش ایران است و درخواست من از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای بالا به این گزینه پیشنهادی دولت است.
سلیمی با اشاره به ناداوری ها برای ورزشکاران ایران درمیادین بین المللی گفت که وزیر پیشنهادی به دلیل آشنایی با حوزه بین الملل وقدرت چانه زنی بهتر می تواند از حقوق از دست رفته ورزشکاران در میادین بین المللی نیزحمایت کند.
وی اضافه کرد من و تعداد زیادی از ورزشکاران و قهرمان ورزشی کشور از این گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای صندلی ورزش حمایت می کنیم و امیدواریم که حمایت نمایندگان نیز شامل حال وزیر پیشنهادی ورزش بشود.
پس از استعفای محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان ، رئیس جمهوری دکتر مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
کد N1533099

وبگردی