آفتاب

سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری باشگاه های کشور در بهشهر آغاز شد

سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری باشگاه های کشور در بهشهر آغاز شد

ساری – ایرنا- سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری کوهستان باشگاه های ایران با حضور 24 تیم از استان های مختلف روز پنج شنبه در بهشهر مازندران آغاز شد.

سید خالق سجادی فرماندار بهشهر در حاشیه آغاز این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با مشخص شدن تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات،24 تیم شرکت کننده با تعداد حدود 250 نفر از ششم آبان ماه به مدت 2 روز با هم رقابت خواهند کرد.
وی بیان داشت : این رقابت ها در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو ماده ' دانهیل ' و'کراس کانتری ' به میزبانی شهرستان بهشهر از امروز پنج شنبه در منطقه جنگلی 'سرخ او' خلیل شهر و ' عباس آباد' اغازشد.
فرماندار بهشهر با بیان اینکه امکانات و شرایط میزبانی برای شرکت کنندگان در این مسابقات فراهم شده است، یادآور شد: حدود 250 ورزشکار و مربی در این مرحله از رقابت ها شرکت می کنند که امیدواریم، شاهد برگزاری مسابقاتی با کیفیت و استاندارد بالا باشیم.
سجادی ادامه داد: در جلسه برنامه ریزی که با حضور معاون فرماندار بهشهر برگزار شد، تدابیر مختلف امنیتی، درمانی، ترافیکی و خدماتی اندیشیده شده است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها از روز چهارشنبه در خوابگاههای در نظر گرفته شده اسکان پیدا کردند.
مرحله سوم مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاه های کشوربزرگداشت شهیدان طاطلیان و با شعار'پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر' آغاز شد.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/ 7332/1899
کد N1533072

وبگردی