آفتاب

همسر پورحیدری: متاسفانه «منصور» سرطان ریه دارد/ تا عفونت از بدنش خارج نشود نمی‌توانیم شیمی درمانی را آغاز کنیم/ تا به امروز 120 میلیون خرج کرده‌ایم

همسر پورحیدری: متاسفانه «منصور» سرطان ریه دارد/ تا عفونت از بدنش خارج نشود نمی‌توانیم شیمی درمانی را آغاز کنیم/ تا به امروز 120 میلیون خرج کرده‌ایم

فریده شجاعی گفت: پزشکان تایید کردند که منصور سرطان ریه دارد اما به دلیل عفونتی که دارد نمی‌توانند شیمی درمانی را آغاز کنند.

فریده شجاعی در خصوص بیماری همسرش منصورپورحیدری و اینکه چقدر امید به سلامتی وی وجود دارد، گفت: «متاسفانه منصور به سرطان ریه مبتلا شده است و دکترها اعلام کرده‌اند به دلیل عفونت‌های ریوی که دارد در حال حاضر نمی‌توانند شیمی درمانی را روی وی انجام دهند. او تومور بزرگی دارد که باید پس از رفع کامل عفونت توسط شیمی درمانی نابود شود. در این میان قند وی بالا و پایین می‌رود که کمی حال او را نامساعد کرده است.»

وی در مورد اینکه اعلام شده باشگاه استقلال هنوز هزینه‌ای برای منصور پورحیدری نپرداخته اما مطالبات مالی وی را به طور کامل داده است، تصریح کرد: «بله هنوز ما پولی بابت درمان همسرم از باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ایم، آن هم در حالی که بیش از 120 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم و همچنان هزینه‌های درمانی وی به دلیل بستری بودن ادامه دارد. مطالبات مالی منصور را هم به طور کامل نداده‌اند و بخشی از آن را گرفته‌ایم. با این حال بیمه اعلام کرده که قسمتی از هزینه‌ها را می‌دهد و ما هم انتظار نداریم باشگاه استقلال مابقی هزینه‌های همسرم را بدهد. اگر هم دادند دست‌شان درد نکند.»

او درباره اینکه افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفته که پس از دریافت صورت هزینه‌های درمانی پورحیدری، آنها را پرداخت می‌کند، بیان داشت: «انتظار ما این است که مطالبات کامل همسرم را از باشگاه بگیریم و به خود افتخاری هم گفتم که ما خودمان پول بیمارستان را می‌دهیم. ضمن اینکه صندوق حمایت از پیشکسوتان هم اعلام کرده که از ما حمایت می‌کند. باز هم از باشگاه استقلال متشکرم که می‌خواهد مابقی هزینه‌ها را بدهد.»

همسر پورحیدری در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده بعد از ملاقات با پورحیدری، با گلایه‌های او مواجه شده است، عنوان کرد: «اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است. از همان زمانی که کفاشیان به ملاقات آمد تا زمانی که رفت فقط حرف‌ها درباره احوالپرسی و خوش و بش بود و من هم هیچ گلایه‌ای از کفاشیان نداشتم. به هیچ وجه حرفی درباره فوتبال زده نشد.»

شجاعی در خصوص اینکه کسی بوده که او انتظارش را داشته باشد و آن فرد به ملاقات منصور پورحیدری نیامده باشد، عنوان کرد: «خدا را شکر آن کسانی که من انتظار هم نداشتم به ملاقات منصور آمدند. او دوستان و طرفداران زیادی دارد و با آمدن همگی آنها دلگرمی بسیار زیادی پیدا کردیم. در این میان از منصوریان هم تشکر می‌کنم که با پیگیری‌های مرتب خود ثابت کرد مربی اخلاق‌مداری است و شایستگی نشستن روی نیمکت استقلال را دارد.»

آنا
کد N1532985

وبگردی