آفتاب

آموزش خادمان عراقی موکبهای پیاده روی اربعین در حرم مطهر رضوی

آموزش خادمان عراقی موکبهای پیاده روی اربعین در حرم مطهر رضوی

مشهد – ایرنا - مدیرعامل اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت کشور گفت: دوره آموزشی ویژه فعالان و خادمان فرهنگی موکب های مسیر پیاده روی زائران در رویداد بزرگ اربعین حسینی با حضور 50 فعال قرآنی و خادم فرهنگی از کشور عراق در حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز شد

حسن محمدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزشی ویژه فعالان قرآنی و خادمان فرهنگی کشور عراق است تا بتوانند در ایام اربعین خدمات بهتری را در ارتباط با فعالیت و محتوای قرآنی به زائران ارائه دهند.
دبیر شورای راهبری فعالیتهای قرآنی اربعین حسینی گفت: این دوره آموزشی طبق مصوبات شورای راهبری فعالیتهای قرآنی اربعین برگزار شده که در آن 40 برادر و 10 خواهر فعال قرآنی و خائم فرهنگی عراقی حضور یافته اند.
محمدی بیان کرد: دوره آموزشی مزبور شامل دروس روابط عمومی و ارتباطات موثر با مخاطبین، تدبر و فهم قرآن کریم، شیوه های انس با قرآن کریم، بحث حرم شناسی در ارتباط با حرم مطهر رضوی و سایر عتبات عالیات می باشد.
دبیر شورای راهبری فعالیتهای قرآنی اربعین حسینی با اشاره به برنامه های جانبی این دوره آموزشی گفت: زیارت حرم مطهر رضوی، شرکت در قرائت دعای کمیل و زیارت بقعه امامزاده یاسر و ناصر (ع) در طرقبه از برنامه های جانبی این دوره آموزشی است.
وی افزود: کلاس های آموزشی این دوره با همکاری آستان قدس روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در رواق کوثر حرم مطهر امام رضا (ع) تیز ادامه دارد.
7489/6012 خبرنگار: میترا عبداللهی** انتشار دهنده : علی حیدر شاه حسینی
کد N1532807

وبگردی