آفتاب

اتش سوزی در فروشگاه کفش ملی ساری مهار شد

اتش سوزی در فروشگاه کفش ملی ساری مهار شد

ساری-ایرنا- پس از 2 ساعت تلاش اتش نشانان عصر روز چهارشنبه اتش سوزی در فروشگاه کفش ملی ساری مهار و از سرایت به طبقه فوقانی این ساختمان جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری ساری گفت: فروشگاه کفش ملی در میدان امام (ره) این شهر ساعت 14 امروز چهارشنبه پنجم مهرماه به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و کلیه اجناس موجود در این فروشگاه طبق برآورد اولیه آتش نشانان از بین رفت.
سید حسن بخشی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : 30 آتش نشان با شش دستگاه خودرو آبپاش آتش نشانی از چهار ایستگاه برای خاموش کردن آتش سوزی وارد عمل شدند.
به گفته وی این آتش سوزی پس از 2 ساعت با تلاش آتش نشانان مهار و از سرایت به طبقه فوقانی این ساختمان نیز جلوگیری شده است.
بخشی افزود : دقایقی قبل این آتش سوزی به طور کامل مهار و کار لکه گیری از سوی آتش نشانان نیز به پایان رسیده است.
وی ضمن امتناع از بیان علت این آتش سوزی به دلیل قانون حاکم در آتش نشانی گفت : علت بروز این حادثه طبق قانون صرفا به مالک فروشگاه و پس از درخواست کتبی ارائه می شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری ساری اظهارداشت : در این حادثه آتش سوزی یکی از آتش نشانان این سازمان از لحاظ تنفس دچار مشکل شده بود که با کمک اورژانس 115 حاضر در منطقه به بیمارستان منتقل شده است.
فروشگاه کفش ملی واقع در میدان امام (ره) شهر ساری عصر امروز دچار آتش سوزی شد و تمام کفش های موجود در این فروشگاه حدود 200 متری که در طبقه همکف قرار داشت، به طور کامل از بین رفت .
در این حادثه 2نفر نیز مصدوم شدند و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.
کفش ملی در شهر ساری چهار شعبه دارد که شعبه میدان امام (ره) یکی از شعبه های مهم آن محسوب می شود.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
کد N1532659

وبگردی