آفتاب
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

آسیب به تامین اجتماعی آسیب به جامعه است

آسیب به تامین اجتماعی آسیب به جامعه است

بجنورد- ایرنا- معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: آسیب رسانی به مجموعه تامین اجتماعی آسیب جدی تری به جامعه وارد می کند.

به گزارش ایرنا، عبدالرحمان تاج الدینی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی از مجلس خواست با تدبیر زمینه و بستر رفع دغدغه های خانواده های تحت پوشش این سازمان را فراهم کند.
وی یکی از دغدغه های فعلی این سازمان در سطح ملی را تدوین و شکل گیری برنامه ششم توسعه که در مجلس و کمیته های آن در حال شکل گیری است عنوان کرد و افزود: بعد از رایزنی ها و گفت و گوها سند مرتبط با تامین اجتماعی در هفته آینده به تصویب خواهد رسید که امیدواریم مصوبات خوبی داشته باشیم .
وی دغدغه اصلی این سازمان را تجمیع بیمه ای دانست و افزود: سازمان تامین اجتماعی مجموعه در هم تنیده متشکل از بخش بیمه ای، درمان و سرمایه گذاری است و نمی تواند جدا از هم باشد.
وی با بیان اینکه این سازمان کمیته امداد و بهزیستی نیست افزود: سازمان تامین اجتماعی نهاد بیمه ای است و به کسانی که در آن مشارکت کرده اند باید خدمات ارایه شود.
تاج الدینی گفت: ماهانه پنج هزار و 200 میلیارد تومان تجهیز منابع به منظور پرداخت حقوق ، مستمری، درمان و سایر موارد پرداخت می شود .
وی افزود: در دولت تدبیر و امید این سازمان بر اساس برنامه و شناخت مسایل اساسی کشور حرکت خواهد کرد و هم اکنون این افتخار را دارد که بدون حاشیه پردازی فعالیت می کند.
وی هدف اصلی این سازمان را تولید امنیت اجتماعی عنوان کرد و افزود: نگاه به مناطق محروم و توسعه فضای درمانی و بیمه ای از دیگر اهداف این سازمان است.
در این آیین از سید احمد سیدی سرپرست اداره کل سازمان تامین اجتماعی تقدیر و محمد علی عباس زاده وحید به عنوان مدیر کل این سازمان معرفی شد.
7184/1744 /1596
خبرنگار: ربابه صانعی **انتشاردهنده: عباسعلی نقی یان
کد N1532641

وبگردی