آفتاب

پیش بینی سرمایه گذاری پنج هزارمیلیارد ریالی در حوزه گردشگری نوشهر

پیش بینی سرمایه گذاری پنج هزارمیلیارد ریالی در حوزه گردشگری نوشهر

نوشهر - ایرنا - فرماندار نوشهر با اشاره به عزم دولت تدبیر و امید در افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی، از سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی در حوزه گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی شادمان روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: امسال 27 پروژه از سوی بخش خصوصی با برآورد جذب سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری نوشهر در حال احداث است.
وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل هتل،‌ هتل آپارتمان، رستوران، متل و مجموعه های گردشگری است و بین 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
شادمان با بیان اینکه در حال حاضر 500 نفر برای ساخت هتل آراز مشغول به کار هستند ، گفت : برای ساخت هتل پنج ستاره آراز نوشهر چهار هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
فرماندار نوشهر با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان گردشگر پذیر نوشهر در جذب سرمایه گذار افزود: با بهره گیری از تمام امکانات و مساعدت دستگاه های شهرستانی و استانی به دنبال فراهم کردن هرچه بهتر بسترهای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در نوشهر هستیم.
همه ساله میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی به شهرستان نوشهر در غرب مازندران سفر می کنند.
وی همچنین با اشاره به هفته پدافند غیر عامل و اهمیت آن در مصون سازی و پایداری کشور گفت: در اجرای طرح پدافند غیرعامل باید هر خطری که باعث تهدید امنیت و جان مردم می شود از قبل شناسایی و برای مقابله با آن برنامه ریزی شود.
شادمان تصریح کرد: همچنین باید در برابر هر تهدیداتی همچون بیولوژیک، الکترونیکی و فضای مجازی نیز برنامه ریزی شود.
وی بر نقش رسانه ها در آگاه کردن مردم از اصول پدافند غیر عامل و عملکرد دستگاه های اجرایی در جامعه تاکید کرد و گفت: برنامه های مختلفی در این هفته از جمله مانورهای آتش سوزی و قطع گاز، کارگاه های آموزشی و نواختن زنگ مدارس اجرا خواهد شد.
فرماندار نوشهر یکی از اهداف اجرای پدافند عامل را شناسایی و پیشگیری از مشکلات دانست و گفت : با وجود بارش های سیل آسا در چند روز گذشته به خاطر لایروبی رودخانه ها ، کانال ها و نهرهای این شهرستان خوشبختانه هیچ مشکلی برای مردم منطقه بوجود نیامد.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح پدافند عامل در سطح نوشهر باید مشکلات شهرستان اولویت بندی شود تا بر اساس آن برنامه ریزی صورت گیرد.
فرماندار نوشهر با اشاره به آزاد سازی چهار کیلومتری ساحل این شهر گفت : زمین های آزادشده در سواحل این شهر به ارزش پنج هزار میلیارد ریال بوده که با همکاری 121 مالک انجام شده است.
وی تصریح کرد: برای رفت و آمد مناسب مردم به این ساحل، پنج راه دسترسی ایجاد شده است و در مرحله نخست یک کیلومتر از آن ساحل برای زیبا سازی نورپردازی خواهد شد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1295/ 1602/1899
کد N1532467

وبگردی