آفتاب
قائم مقام وزیر علوم:

تکریم و حفظ نخبگان مهم ترین سیاست وزارت علوم است

تکریم و حفظ نخبگان مهم ترین سیاست وزارت علوم است

کرج - ایرنا - قائم مقام امور بین الملل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت که تکریم و حفظ نخبگانی که در رشته های نانو، هوا فضا و دیگر رشته ها تربیت می شوند از مهم ترین سیاست های وزارت علوم است.

به گزارش ایرنا، حسین سالار آملی روز چهارشنبه در ششمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو که به مدت سه روز در کرج برگزار می شود، با بیان اینکه 39 پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد، گفت: یکی از برنامه ها استفاده نخبگان از پارک های علم و فناوری است. نخبگان در هر شهر با مراجعه به این پارک ها می توانند از خدمات آنان استفاده کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: انتقال دانش به صنعت و تجاری سازی یکی از محورهای اساسی کار وزارت علوم است. ما باید دانش خود را به صنعت انتقال دهیم و تولیدات صنعتی داشته باشیم، ایجاد شغل کنیم و رفع نیازهای جامعه را مد نظر قرار دهیم.
سالار آملی ادامه داد: سومین سیاست وزارت علوم بین المللی سازی است که امیدواریم در این خصوص با گسترش همکاری های دو جانبه، استفاده از فرصت های مطالعاتی و دوره های مشترک بتوانیم به نتایج دلخواه دست یابیم.
همایش بین المللی علوم و فناوری نانو امروز چهارشنبه با حضور کارشناسانی از 8 کشور جهان در دانشگاه خوارزمی در کرج کار خود را آغاز کرد.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
کد N1532261

وبگردی