آفتاب

برپایی نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی در تهران

برپایی نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی در تهران

تهران- ایرنا- نمایشگاه تجهیزات تخصصی و ترمیمی دندان پزشکی امروز سه شنبه با حضور 60 شرکت درهتل المپیک تهران افتتاح شد.

مسوول بر گزار شانزدهمین نمایشگاه دندان پزشکی تهران در گفت و گو با خبر نگار علمی ایرنا با اشاره به حضور مهمانان خارجی در این نمایشگاه، افزود: فروشندگان لوازم، تجهیزات و مواد دندان پزشکی در60 غرفه برترین محصولات این حرفه را برای ارائه به دندان پزشکان به نمایش گذاشته اند.
امیر حسین فلکه گفت: 80 درصد از محصولات لوازم و تجهیزات پزشکی ارائه شده وارداتی هستند، اما برخی در تلاشند که به مرور و با همکاری شرکت های خارجی درصد ساخت کالاهای ایرانی این بازار را افزایش دهد.
وی در پاسخ با سوالی در خصوص تولید محصولات ایرانی نیز گفت: در تولید یونیت و صندلی دندانپزشکی محصولات خوبی به بازار عرضه شده که برخی از آنها به اروپای شرقی و دیگر کشورها نیز صادر می شود اما در دیگر بخش ها کار آنچنانی صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: تعدادی از شرکت های ایرانی در زمینه تولید دستگاه های لیزری دندانپزشکی، ایمپلنت و لوازم دندانپزشکی نیز فعال شده اند.
شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران با شعار علم و هنر در خدمت سلامت و کرامت بیماران و با حضور بیش از 550 دندانپزشک عمومی و متخصص از روز سه شنبه در هتل المپیک تهران آغاز شده و با ارائه سخنرانی های تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی تا هفتم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
علمی**1293 **1440
خبرنگار: محمد طاهری** انتشاردهنده: معصومه گلشن
کد N1531381

وبگردی