آفتاب

نماینده تبریز در مجلس: بنیاد برکت در محرومیت زدایی عملکرد موفقی دارد

نماینده تبریز در مجلس: بنیاد برکت در محرومیت زدایی عملکرد موفقی دارد

تبریز - ایرنا - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت در محرومیت زدایی از مناطق محروم موفق عمل کرده و خدمات آن قابل تقدیر است.

شهاب الدین بیمقدار روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با اشاره به اقدام های بنیاد برکت در سطح کشور افزود: این بنیاد طرح های مهمی در زمینه محرومیت زدایی و سرمایه گذاری در نقاط محروم کشور در عرصه اقتصادی و کارآفرینی، زیربنایی و عمرانی، بهداشت و درمان اجرا کرده است.
وی یادآور شد: براساس اعلام مسئولان موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، این بنیاد هم اکنون بیش از 4 هزار و 400 میلیارد ریال طرح اقتصادی در مناطق محروم کشور در دست اجرا دارد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنیاد برکت به عنوان بازوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کمک به توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در مناطق محروم هزینه و سرمایه گذاری می کند.
بیمقدار ادامه داد: در تدارک تشکیل شرکت تدارک و فروش در استان در زمینه صنایع خانگی برای کمک به توانجویان و افراد نیازمند استان هستیم تا این افراد بتوانند در منزل با تولید صنایع خانگی این کالاها را به فروش برسانند.
به گزارش ایرنا، وی از نماینده بنیاد برکت در آذربایجان شرقی دعوت کرد ارتباط بیشتری با وی داشته باشند تا به کمک این شرکت گامی برای کمک به محرومان و نیازمندان بردارند.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
8023/518
کد N1530565

وبگردی