آفتاب
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی

بیکاری از ریشه های اصلی بروز مفاسد اجتماعی است

بیکاری از ریشه های اصلی بروز مفاسد اجتماعی است

اراک - ایرنا - دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی گفت: بیکاری و چالش های درآمدی و معیشتی از ریشه های اصلی مفاسد اجتماعی است که باید به صورت اصولی به آن پرداخته شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی یونسی عصر روز یکشنبه به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان شازند در جمع اعضای شورای اداری، دهیاران، روحانیون و خانواده معظم شهدای این شهرستان افزود: اشتغالزایی اولویت نخست جامعه است و از مهمترین وظایف دولت تعیین شده و اگر ریشه بیکاری نخشکد به بحران تبدیل می شود.
وی افزود: ایران کشوری مستعد با ظرفیت های بالقوه است که لازمه آن به کارگیری مدیریت درست و برنامه ریزی کارشناسانه در به فعلیت رساندن آن هاست و در اثر آن بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
به گزارش ایرنا، یکی از مهمترین مسائل در گره گشایی از بیکاری تکیه بر سرمایه گذاری است و تسهیل امور و زمینه ها، تامین امنیت و کار فرهنگی در این حوزه ضروریست.
حجت الاسلام یونسی گفت: در هشت سال دفاع مقدس اگر عشق و ارادات ملت ایران به امام حسین(ع) با رهبری حکیمانه امام راحل نبود زیر چرخ متجاوزان محو می شدیم و امروز سربلندی و عزتمندی کشور در دنیا به واسطه این است که سرنوشت ملت ما با فلسفه عاشورایی گره خورده و عجین شده است.
وی، ضمن تقدیر از استقبال باشکوه مردم استان مرکزی و شهرستان شازند از ریاست جمهور در ورزشگاه پنجم مرداد اراک اراک، گفت: این شهرستان به لحاظ مذهبی غنی است و در حوزه نیروگاهی و صنایع نفت و گاز خدمات ارزنده ای دارد و تولید یک چهارم بنزین کشور، قلب ایران اسلامی در این شهرستان است.
به گزارش ایرنا، دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی با بیان اینکه استان مرکزی سرزمین مادی و معنوی است ، افزود: انتخاب نام سرزمین آفتاب بواسطه وجود با برکت امام راحل که نه تنها ایران بلکه دنیا را بیدار کرد شایسته مردمان این دیار است و دولت نیز در این سفر تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات استان امام خواهد کرد.
وی افزود: مهمترین ویژگی دولت آقای روحانی، تدبیر و دور اندیشی است ولی بسیاری از مشکلات کشور که همه را رنج می دهد به خاطر بی تدبیری گذشته بوده و در مواردی از منابع خدادادی استفاده درست و بهینه انجام نشده و بدون در نظر گرفتن امور کارشناسی،منابع به هدر رفته است.
حجت الاسلام یونسی گفت: کشور باید بر اساس علم، تدبیر، دانش، تخصص و تجربه اداره شود و این موضوع ریشه در اسلام دارد و سفارش های زیادی نیز شده است.
در این آیین فرماندار، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شازند هر کدام جداگانه در سخنانی خواستار راه اندازی کارخانه قند شازند، اشتغال جوانان بومی این منطقه در صنایع و بازگشت عوارض آلایندگی صنایع به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان شدند.

*** واحد تولید پارکینگ طبقاتی در شهرستان شازند به بهره برداری رسید
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی و با حضور حجت الاسلام علی یونسی نماینده ویژه رئیس جمهوری، واحد تولید پارکینگ طبقاتی عصر روز شنبه در شهرستان شازند به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، این واحد توسط بخش خصوصی و با مشارکت شهرداری آستانه راه اندازی شده و با استفاده از دانش بومی با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال در فضای 30 مترمربع ایجاد شده است.
راه اندازی واحد تولید پارکینگ طبقاتی 20 فرصت شغلی فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام در بدو سفر به شهرستان شازند با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر شازند به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
بازدید از شهرک صنعتی آستانه و افتتاح خط تولید پارکینگ طبقاتی، زیارت امامزادگان شهر آستانه و شرکت در نشست شورای اداری شهرستان شازند به منظور جمع بندی مسائل و مشکلات شهرستان شازند از برنامه های دستیار ویژه رئیس جمهور در شهرستان شازند بود.
6013/7111/خبرنگار ابوالحسن خزایی پور**انتشاردهنده:مژگان حیدری*
کد N1529555

وبگردی